proposta destacada

El dibuix tècnic. Representant objectes

TEC [1]

Resolució de problemes

Tecnologies. 1r d'ESO. Després de la primera part del dibuix tècnic,entrem en la representació d’objectes. En dibuix tècnic aquests primers aspectes ens ajuden i són de molta utilitat per afrontar la representació en perspectiva, especialment la dièdrica. En aquest bloc ja entrem en un tema més complicat i a on es veuran clares diferencies en les destreses de l'alumnat. El desenvolupament inclou unes primeres activitats introductòries on l’alumnat ha d’identificar els elements representats d’un seguit objectes a partir de les seves vistes. Posteriorment haurà de fer un seguit de vistes de peces donades per acabar fent la representació d’objectes del seu entorn. Una part de la tasca es farà com treball a casa.

darreres propostes

element Geolocalització i Realitat Augmentada: Un món al nostre mòbil