XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Batxillerat

cerca textual

  1. A 1r curs [251]
  2. B 2n curs [269]
  3. C Matèries de modalitat d'un curs [35]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 251
1r curs
B 269
2n curs
C 35
Matèries de modalitat d'un curs

elements [481]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Què passa amb els aliments després de la digestió ?

Què passa amb els aliments després de la digestió ?

BIO [2]

BTX.1 [2]

Fonts primàries Indagació i recerca

L’activitat de la catalasa als llevats

L’activitat de la catalasa als llevats

BIO [2]

BTX.1 [2]

Fonts primàries Indagació i recerca

Acció enzimàtica 2

Acció enzimàtica 2

BIO [3]

BTX.1 [3]

Animacions i simulacions Indagació i recerca

Acció enzimàtica 1

Acció enzimàtica 1

BIO [3]

BTX.1 [3]

Animacions i simulacions Indagació i recerca

Estructura i funció de l’aparell digestiu

Estructura i funció de l’aparell digestiu

BIO [1]

BTX.1 [1]

Animacions i simulacions Indagació i recerca

El kwashiorkor: la importància de les proteïnes en l’alimentació

El kwashiorkor: la importància de les proteïnes en l’alimentació

BIO [2]

BTX.1 [2]

Gestió d'informació Indagació i recerca

Reconeixement de proteïnes al laboratori

Reconeixement de proteïnes al laboratori

BIO [1]

BTX.1 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca

Els processos osmòtics

Els processos osmòtics

BIO [2]

BTX.1 [2]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Funcions de la membrana cel•lular

Funcions de la membrana cel•lular

BIO [3]

BTX.1 [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca

Mecanismes de transport a través de membrana

Mecanismes de transport a través de membrana

BIO [3]

BTX.1 [3]

Animacions i simulacions Indagació i recerca

Estructura de la membrana cel•lular

Estructura de la membrana cel•lular

BIO [2]

BTX.1 [2]

Animacions i simulacions Indagació i recerca

Moltes cèl•lules o cèl•lules més grosses?

Moltes cèl•lules o cèl•lules més grosses?

BIO [4]

BTX.1 [4]

Fonts primàries Indagació i recerca

Estructura dels alvèols

Estructura dels alvèols

BIO [1]

BTX.1 [1]

Animacions i simulacions Indagació i recerca

Per què són tan importants els alvèols?

Per què són tan importants els alvèols?

BIO [1]

BTX.1 [1]

Indagació i recerca Sortides i treball de camp

Teixits animals: sistema de característiques necessàries i suficients.

Teixits animals: sistema de característiques necessàries i suficients.

BIO [3]

BTX.1 [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca

Processos que intervenen en la respiració humana

Processos que intervenen en la respiració humana

BIO [1]

BTX.1 [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

La proteïna RTFQ i el transport a través de la membrana

La proteïna RTFQ i el transport a través de la membrana

BIO [1]

BTX.1 [1]

Animacions i simulacions Indagació i recerca

Observació de processos osmòtics

Observació de processos osmòtics

BIO [1]

BTX.1 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca

La meiosi.

La meiosi.

BIO [1]

BTX.1 [1]

Animacions i simulacions Comunicació escrita Comunicació oral

La mida de les cèl•lules

La mida de les cèl•lules

BIO [1]

BTX.1 [1]

Animacions i simulacions

Observació i comparació de cèl•lules animals, vegetals i bacterianes (Motic)

Observació i comparació de cèl•lules animals, vegetals i bacterianes (Motic)

BIO [2]

BTX.1 [2]

Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca

Determinació cromosòmica del sexe en els essers vius.

Determinació cromosòmica del sexe en els essers vius.

BIO [1]

BTX.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca

La cèl•lula o les cèl•lules?

La cèl•lula o les cèl•lules?

BIO [2]

BTX.1 [2]

Animacions i simulacions Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca

Funcionament del microscopi

Funcionament del microscopi

BIO [2]

BTX.1 [2]

Eines TIC Indagació i recerca

Màquina de Galton

Màquina de Galton

MAT [1]

BTX.1 [1]

Material manipulable

<<<11121314151617181920

Pàgina 18 de 20

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Física en context (I)

Física en context (I)

FIS [28]

BTX.1 [28]

Animacions i simulacions Eines TIC Experimentació Taules i gràfics Treball en context

Física en context (II)

Física en context (II)

FIS [32]

BTX.2 [32]

Animacions i simulacions Eines TIC Experimentació Taules i gràfics Treball en context

 Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de  CO2 i d’O2

Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de CO2 i d’O2

BIO [3] BG [5]

BTX.2 [3] ESO.4 [5]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

D’una cèl·lula a moltes

D’una cèl·lula a moltes

BIO [1]

BTX.1 [1]

Anàlisi d'un conflicte: La Guerra de Cuba

Anàlisi d'un conflicte: La Guerra de Cuba

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models

La industrialització i el naixement del moviment obrer a Catalunya.

La industrialització i el naixement del moviment obrer a Catalunya.

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Representacions i models

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Evolució: Biodiversitat i canvi

Evolució: Biodiversitat i canvi

BIO [1]

BTX.2 [1]

Immunitat, infecció i ciència forense

Immunitat, infecció i ciència forense

BIO [1]

BTX.2 [1]

12

Pàgina 1/d-8330-8333-8331-8329-8397-8342 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya