XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

cerca textual

  1. A 1r curs [799]
  2. B 2n curs [410]
  3. C 3r curs [393]
  4. D 4t curs [366]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 799
1r curs
B 410
2n curs
C 393
3r curs
D 366
4t curs

elements [1543]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Cartes des del Front (1936-1939)

Cartes des del Front (1936-1939)

HIS [3] CS [1]

BTX.2 [3] ESO.4 [1]

Eines TIC Fonts primàries

Our theatre play!

Our theatre play!

ANG [3]

ESO.4 [3]

Comunicació oral Literatura

Llegim, debatem i escrivim un assaig sobre biodiversitat i espècies invasores

Llegim, debatem i escrivim un assaig sobre biodiversitat i espècies invasores

CN [5]

ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

Quins avantatges suposa utilitzar cèl•lules immobilitzades en processos industrials de fermentació?

Quins avantatges suposa utilitzar cèl•lules immobilitzades en processos industrials de fermentació?

BIO [1] BG [2]

BTX.2 [1] ESO.4 [2]

Experimentació Indagació i recerca

Ajudem Madrid! El fenomen dels refugiats durant la Guerra Civil espanyola

Ajudem Madrid! El fenomen dels refugiats durant la Guerra Civil espanyola

HIS [1] CS [1]

BTX.2 [1] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Exercitació lingüística Fonts primàries Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els sistemes democràtics

Els sistemes democràtics

CS [3]

ESO.3 [2] ESO.4 [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació

El poder polític al llarg del temps

El poder polític al llarg del temps

CS [2]

ESO.3 [2]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Taules i gràfics

Llegim, debatem i escrivim un assaig sobre transgènics i agricultura ecològica

Llegim, debatem i escrivim un assaig sobre transgènics i agricultura ecològica

BIO [2] CMC [3] BG [9]

BTX.1 [4] BTX.2 [1] ESO.4 [9]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

El dilema de l'Strappo

El dilema de l'Strappo

CS [1] CAT [1]

ESO.4 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Raonament i argumentació

A ritme de Soundation!

A ritme de Soundation!

MUS [3]

ESO.3 [3]

Eines TIC Imatge, so i vídeo

El joc de la resistència

El joc de la resistència

CN [2]

ESO.3 [2]

Jocs

Jaciment Armshtadt 3 Delta

Jaciment Armshtadt 3 Delta

BG [8] CS [1]

ESO.4 [9]

AICLE/CLIL/EMILE Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

5. Technologies modernes et domotique

5. Technologies modernes et domotique

FRAN [1]

ESO.1 [1]

AICLE/CLIL/EMILE Eines TIC

4. Technologies dans la maison

4. Technologies dans la maison

FRAN [1]

ESO.1 [1]

AICLE/CLIL/EMILE

3. Construction de la maison

3. Construction de la maison

FRAN [1]

ESO.1 [1]

AICLE/CLIL/EMILE

2. Organisation interne de la maison

2. Organisation interne de la maison

FRAN [1]

ESO.1 [1]

AICLE/CLIL/EMILE

1. Introduction à “La maison écolo”

1. Introduction à “La maison écolo”

FRAN [2]

ESO.1 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Resistència a Antibiòtics

Resistència a Antibiòtics

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Resolució de problemes

Conservació d’aliments

Conservació d’aliments

BIO [2] CN [2]

BTX.2 [2] ESO.3 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Fabricant un model d’ecosistema : La columna de Winogradsky

Fabricant un model d’ecosistema : La columna de Winogradsky

BG [4]

ESO.4 [4]

Experimentació

Mans netes, mans brutes

Mans netes, mans brutes

CN [9]

ESO.1 [3] ESO.3 [6]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com preparar-nos per a una epidèmia?

Com preparar-nos per a una epidèmia?

CN [1]

ESO.3 [1]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Resolució de problemes Treball en context

L’amenaça de Neisseria gonorrhoea, el gonocococ

L’amenaça de Neisseria gonorrhoea, el gonocococ

BG [1]

ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca

Per què no és convenient tornar a congelar els aliments?

Per què no és convenient tornar a congelar els aliments?

CN [6]

ESO.3 [6]

Experimentació Raonament i argumentació

Per què utilitzem desodorant?

Per què utilitzem desodorant?

CN [6]

ESO.3 [6]

Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

<<<6789101112131415>>>

Pàgina 11 de 62

itineraris [82]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Un passeig per l'estadística

Un passeig per l'estadística

MAT [1]

ESO.1 [1]

Mesura

Mesura

MAT [1]

ESO.1 [1]

Relacions i canvi

Relacions i canvi

MAT [1]

ESO.1 [1]

La Mesura

La Mesura

MAT [1]

ESO.1 [1]

Estadística i Atzar

Estadística i Atzar

MAT [1]

ESO.1 [1]

Aprenestadistica

Aprenestadistica

MAT [1]

ESO.1 [1]

Eines TIC

Investigar les matemàtiques

Investigar les matemàtiques

MAT [1]

ESO.1 [1]

Espai i forma

Espai i forma

MAT [1]

ESO.1 [1]

 Ellas y ellos

Ellas y ellos

CAS [1]

ESO.1 [1]

 (Com)paginando

(Com)paginando

CAS [2]

ESO.1 [2]

3456789

Pàgina 8/d-8330-8345-8347-8398-8332 de 9
Avís legal | © Generalitat de Catalunya