XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

cerca textual

  1. A 1r curs [799]
  2. B 2n curs [410]
  3. C 3r curs [393]
  4. D 4t curs [366]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 799
1r curs
B 410
2n curs
C 393
3r curs
D 366
4t curs

elements [1543]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Tell a story

Tell a story

ART [1] ANG [2]

EP.CM [2] ESO.3 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Literatura

Elements of Art in motion

Elements of Art in motion

ANG [1]

ESO.1 [1]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Material manipulable

Electricity around the world

Electricity around the world

ANG [2] TEC [2]

ESO.2 [2] ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo

Paraula i imatge

Paraula i imatge

ANG [3] CAS [2] CAT [3]

ESO.2 [8]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura Raonament i argumentació

El nom i els seus complements

El nom i els seus complements

CAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Exercitació lingüística Raonament i argumentació

Els motors d'explosió, una solució o un problema?

Els motors d'explosió, una solució o un problema?

TEC [1]

ESO.3 [1]

Maquetes i construccions Material manipulable

La Segona República

La Segona República

CS [1]

ESO.4 [1]

Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca Jocs Treball en context

La Dictadura Franquista

La Dictadura Franquista

CS [1]

ESO.4 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca Treball en context

La Guerra Civil

La Guerra Civil

CS [1]

ESO.4 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca Treball en context

Què és el melanoma?

Què és el melanoma?

BIO [1] CN [1] BG [1]

BTX.1 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Animacions i simulacions

Com ens protegeixen la capa d’ozó i la melanina?

Com ens protegeixen la capa d’ozó i la melanina?

CN [3]

ESO.3 [3]

Animacions i simulacions Gestió d'informació

Quina és la millor manera de viatjar?

Quina és la millor manera de viatjar?

FQ [1]

ESO.4 [1]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Resolució de problemes Taules i gràfics

Barcelona, ciutat bombardejada

Barcelona, ciutat bombardejada

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca

QUESTIONEM LES FONTS FOTOGRÀFIQUES

QUESTIONEM LES FONTS FOTOGRÀFIQUES

CS [1]

ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació

La Guerra Civil Catalana (1462-1472)

La Guerra Civil Catalana (1462-1472)

CS [1]

ESO.2 [1]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo

Podem posar de manifest els efectes de la llum UV en els éssers vius?

Podem posar de manifest els efectes de la llum UV en els éssers vius?

CN [3] BG [1]

ESO.3 [3] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com funciona l’ull?

Com funciona l’ull?

CN [2]

ESO.3 [2]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable

Dissecció d’un ull de bou o de be

Dissecció d’un ull de bou o de be

CN [2]

ESO.3 [2]

Experimentació Indagació i recerca

A què són deguts els problemes de visió més habituals?

A què són deguts els problemes de visió més habituals?

CN [3] FQ [1]

ESO.3 [3] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca

Per què els humans tenim tants colors diferents de pell? Simulació de l’acció de la selecció natural sobre el color de la pell humana

Per què els humans tenim tants colors diferents de pell? Simulació de l’acció de la selecció natural sobre el color de la pell humana

BIO [1] CN [1] BG [2]

BTX.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [2]

Animacions i simulacions Material manipulable

Investigació del comportament de les “perles solars o fotocromàtiques” amb diferents tipus de llum

Investigació del comportament de les “perles solars o fotocromàtiques” amb diferents tipus de llum

CN [3] FQ [1]

ESO.3 [3] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca

Contextaxon: claus dicotòmiques i classificació taxonòmica en cinc regnes

Contextaxon: claus dicotòmiques i classificació taxonòmica en cinc regnes

CN [7]

ESO.1 [6] ESO.2 [1]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Material manipulable Resolució de problemes

L’HORT ESCOLAR. Disseny, construcció i experimentació científica d’un hort escolar

L’HORT ESCOLAR. Disseny, construcció i experimentació científica d’un hort escolar

CN [3] MAT [3] TEC [4] BG [2]

ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [2] ESO.4 [4]

Eines TIC Experimentació Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

La mesura

La mesura

CN [2] MAT [3]

ESO.1 [4] ESO.2 [1]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Cyborg

Cyborg

TEC [1] CN [3]

ESO.2 [1] ESO.3 [3]

Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes Treball en context

<<<234567891011>>>

Pàgina 2 de 62

itineraris [82]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Un passeig per l'estadística

Un passeig per l'estadística

MAT [1]

ESO.1 [1]

Mesura

Mesura

MAT [1]

ESO.1 [1]

Relacions i canvi

Relacions i canvi

MAT [1]

ESO.1 [1]

La Mesura

La Mesura

MAT [1]

ESO.1 [1]

Estadística i Atzar

Estadística i Atzar

MAT [1]

ESO.1 [1]

Aprenestadistica

Aprenestadistica

MAT [1]

ESO.1 [1]

Eines TIC

Investigar les matemàtiques

Investigar les matemàtiques

MAT [1]

ESO.1 [1]

Espai i forma

Espai i forma

MAT [1]

ESO.1 [1]

 Ellas y ellos

Ellas y ellos

CAS [1]

ESO.1 [1]

 (Com)paginando

(Com)paginando

CAS [2]

ESO.1 [2]

3456789

Pàgina 8/d-8342-8398-8333-8344-8348-8397-8331 de 9
Avís legal | © Generalitat de Catalunya