XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

cerca textual

  1. A 1r curs [799]
  2. B 2n curs [410]
  3. C 3r curs [393]
  4. D 4t curs [366]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 799
1r curs
B 410
2n curs
C 393
3r curs
D 366
4t curs

elements [1543]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Disseny i construcció d'un generador simple

Disseny i construcció d'un generador simple

TEC [1]

ESO.2 [1]

Experimentació Maquetes i construccions Representacions i models Resolució de problemes

Forces

Forces

CN [3] ANG [2]

ESO.3 [5]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació Material manipulable

 Disseny, construcció i realitat virtual

Disseny, construcció i realitat virtual

DIBT [1] EVIP [1]

BTX.2 [1] ESO.2 [1]

Animacions i simulacions Indagació i recerca Mapes i plànols Representacions i models

L'orquestra

L'orquestra

MUS [4]

ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo

En Nano es posa la bata blanca

En Nano es posa la bata blanca

CN [3] CAT [2] TEC [3]

ESO.2 [4] ESO.3 [4]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

En Nano observa les gotes de pluja

En Nano observa les gotes de pluja

CN [2] CAT [2] MAT [2] TEC [2]

ESO.2 [4] ESO.3 [4]

Eines TIC Exercitació lingüística Experimentació Raonament i argumentació

Els viatges d'en Nano per l'escala

Els viatges d'en Nano per l'escala

CN [2] ANG [2] MAT [2] TEC [2]

ESO.2 [4] ESO.3 [4]

Gestió d'informació Raonament i argumentació Representacions i models

Qui és i què fa en Nano? Describing and drawing our Nano

Qui és i què fa en Nano? Describing and drawing our Nano

EVIP [2] ANG [2] CAT [2] TEC [2]

ESO.2 [4] ESO.3 [4]

Comunicació escrita Eines TIC Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

En Nano té mal de cap

En Nano té mal de cap

MAT [4] TEC [2]

ESO.2 [3] ESO.3 [3]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

What is the most private and secure way to communicate nowadays if there is any?

What is the most private and secure way to communicate nowadays if there is any?

ANG [3]

ESO.3 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca

Aprendre estructures al parc de La Bastida

Aprendre estructures al parc de La Bastida

TEC [3]

ESO.3 [3]

Eines TIC Experimentació Sortides i treball de camp Treball en context

Un exemple d'ABP:

Un exemple d'ABP: "Càlcul sobre rodes"

MAT [1]

ESO.2 [1]

Mapes i plànols Raonament i argumentació Resolució de problemes Treball en context

APS Medicaments: quins, quan, com

APS Medicaments: quins, quan, com

CN [3]

ESO.3 [3]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

What would be the equivalent to modern-day feudalism? / Daily life today and in the Middle Ages

What would be the equivalent to modern-day feudalism? / Daily life today and in the Middle Ages

CS [5] ANG [3]

ESO.2 [8]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

 Develop statistical study

Develop statistical study

ANG [2] MAT [2]

ESO.3 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Weather and climate: How they affect us

Weather and climate: How they affect us

CN [1] CS [1] ANG [2]

ESO.1 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Mapes i plànols

Test d'Oxford

Test d'Oxford

MAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Material manipulable Resolució de problemes

Warming-Up: Why do we need to warm up before doing some physical activity?

Warming-Up: Why do we need to warm up before doing some physical activity?

EF [1] ANG [3]

ESO.2 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Exercitació lingüística Raonament i argumentació Representacions i models

Our carbon footprints

Our carbon footprints

CN [2] ANG [2]

ESO.3 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Eines TIC Gestió d'informació Raonament i argumentació

Cardboard Furniture

Cardboard Furniture

ANG [1] TEC [2]

ESO.2 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions

Treballem amb fonts d'arxiu: La I·lustració i la Revolució Americana

Treballem amb fonts d'arxiu: La I·lustració i la Revolució Americana

CS [1]

ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació

La guerra del Rif (1920-1926)

La guerra del Rif (1920-1926)

CS [3]

ESO.4 [3]

Fonts primàries Indagació i recerca

Refugiats ahir i avui

Refugiats ahir i avui

CS [4]

ESO.4 [4]

Comunicació escrita Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

What makes a hero? Are you a...real hero?

What makes a hero? Are you a...real hero?

ANG [1]

ESO.4 [1]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Projectes de centre

How do I cook better and more safely? Undesired chemical reactions

How do I cook better and more safely? Undesired chemical reactions

CN [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació

<<<3456789101112>>>

Pàgina 8 de 62

itineraris [82]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Un passeig per l'estadística

Un passeig per l'estadística

MAT [1]

ESO.1 [1]

Mesura

Mesura

MAT [1]

ESO.1 [1]

Relacions i canvi

Relacions i canvi

MAT [1]

ESO.1 [1]

La Mesura

La Mesura

MAT [1]

ESO.1 [1]

Estadística i Atzar

Estadística i Atzar

MAT [1]

ESO.1 [1]

Aprenestadistica

Aprenestadistica

MAT [1]

ESO.1 [1]

Eines TIC

Investigar les matemàtiques

Investigar les matemàtiques

MAT [1]

ESO.1 [1]

Espai i forma

Espai i forma

MAT [1]

ESO.1 [1]

 Ellas y ellos

Ellas y ellos

CAS [1]

ESO.1 [1]

 (Com)paginando

(Com)paginando

CAS [2]

ESO.1 [2]

3456789

Pàgina 8/d-8330-8346-8339-8341-8332 de 9
Avís legal | © Generalitat de Catalunya