XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural Entorn, tecnologia i societat

cerca textual

  1. A Identificació dels components d’un circuit elèctric. Disseny i construcció de circuits elèctrics senzills. Valoració de la importància d’adoptar comportaments que minimitzin el consum elèctric. [7]
  2. B Recerca d’informació sobre com s’ha resolt un problema bàsic de la vida quotidiana al llarg del temps a partir d’un treball comparatiu i d’ús de les TIC. [10]
  3. C Ús del correu electrònic i entorns virtuals de comunicació amb publicació de documents a Internet. [2]
  4. D Ús responsable de les TIC. Valoració de la necessitat de controlar el temps destinat a la seva utilització i el seu poder d’addicció. [3]
  5. E Utilització de l’administrador de fitxers. Reconeixement i utilització dels menús per a les funcions del programari bàsic de processador de textos, edició gràfica i de presentació amb textos, dibuixos, imatges i àudio. [11]
  6. F Utilització d’Internet per a la cerca d’informació (imatge, text i àudio) a través de: cercadors, paraules claus, adreces web. Tractament de la informació. [25]
  7. G Valoració de l’impacte del desenvolupament tecnològic en les condicions de vida i en el treball. [16]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 7
Identificació dels components d’un circuit elèctri...
B 10
Recerca d’informació sobre com s’ha resolt un prob...
C 2
Ús del correu electrònic i entorns virtuals de com...
D 3
Ús responsable de les TIC. Valoració de la necessi...
E 11
Utilització de l’administrador de fitxers. Reconei...
F 25
Utilització d’Internet per a la cerca d’informació...
G 16
Valoració de l’impacte del desenvolupament tecnolò...

elements [47]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Com creus que el cotó va poder canviar el món?

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Eines TIC Indagació i recerca Raonament i argumentació Taules i gràfics

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Taules i gràfics

Aclimatem l’aula!

Aclimatem l’aula!

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Treball en context

ESTEM COM UN LLUM

ESTEM COM UN LLUM

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

MEDI [1]

EP.CS [1]

Maquetes i construccions Treball en context

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT  PROGRAMAT

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT PROGRAMAT

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

Els forats del pa

Els forats del pa

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [8]

EP.CS [8]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Invents elèctrics

Invents elèctrics

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Jocs Maquetes i construccions Raonament i argumentació Resolució de problemes

"El sistema solar a les teves mans (amb realitat augmentada)

MEDI [3]

EP.CS [3]

Animacions i simulacions Eines TIC Maquetes i construccions Representacions i models

Som enginyers! Fem avions de paper!

Som enginyers! Fem avions de paper!

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [11]

EP.CM [6] EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [9]

EP.CS [9]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [6]

EP.CS [6]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

Qui forada els planetes?

Qui forada els planetes?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

La Cocollona, un ésser de Girona

La Cocollona, un ésser de Girona

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Material manipulable Sortides i treball de camp

Els ocells del pati

Els ocells del pati

MEDI [5]

EP.CS [5]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Construïm un robot

Construïm un robot

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Material manipulable

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

Els minerals. Fem un curt!

Els minerals. Fem un curt!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Per què el cel és blau?

Per què el cel és blau?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

12

Pàgina 1 de 2

itineraris [1]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [9]

EP.CS [9]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya