XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural Entorn, tecnologia i societat

cerca textual

  1. A Identificació dels components d’un circuit elèctric. Disseny i construcció de circuits elèctrics senzills. Valoració de la importància d’adoptar comportaments que minimitzin el consum elèctric. [7]
  2. B Recerca d’informació sobre com s’ha resolt un problema bàsic de la vida quotidiana al llarg del temps a partir d’un treball comparatiu i d’ús de les TIC. [10]
  3. C Ús del correu electrònic i entorns virtuals de comunicació amb publicació de documents a Internet. [2]
  4. D Ús responsable de les TIC. Valoració de la necessitat de controlar el temps destinat a la seva utilització i el seu poder d’addicció. [3]
  5. E Utilització de l’administrador de fitxers. Reconeixement i utilització dels menús per a les funcions del programari bàsic de processador de textos, edició gràfica i de presentació amb textos, dibuixos, imatges i àudio. [11]
  6. F Utilització d’Internet per a la cerca d’informació (imatge, text i àudio) a través de: cercadors, paraules claus, adreces web. Tractament de la informació. [25]
  7. G Valoració de l’impacte del desenvolupament tecnològic en les condicions de vida i en el treball. [16]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 7
Identificació dels components d’un circuit elèctri...
B 10
Recerca d’informació sobre com s’ha resolt un prob...
C 2
Ús del correu electrònic i entorns virtuals de com...
D 3
Ús responsable de les TIC. Valoració de la necessi...
E 11
Utilització de l’administrador de fitxers. Reconei...
F 25
Utilització d’Internet per a la cerca d’informació...
G 16
Valoració de l’impacte del desenvolupament tecnolò...

elements [47]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Podríem  viure sense tecnologia?

Podríem viure sense tecnologia?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca

Per què es mouen les plantes?

Per què es mouen les plantes?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació

Els arbres de les Corts i més

Els arbres de les Corts i més

MEDI [6]

EP.CS [6]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [1] EP.CS [9]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Hem fet un circuit elèctric!

Hem fet un circuit elèctric!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

MEDI [7]

EP.CS [7]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Com podem saber la història d’una roca?

Com podem saber la història d’una roca?

MEDI [10]

EP.CS [10]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

MEDI [12]

EP.CS [12]

Fonts primàries Mapes i plànols Taules i gràfics Treball en context

Egagròpiles

Egagròpiles

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Refrigeració sostenible

Refrigeració sostenible

MEDI [6]

EP.CS [6]

Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Resolució de problemes

Les sortides, una activitat per aprendre

Les sortides, una activitat per aprendre

MEDI [7]

EP.CS [7]

Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Construcció de circuits elèctrics

Construcció de circuits elèctrics

MEDI [2]

EP.CS [2]

Maquetes i construccions Material manipulable

Els òrgans del nostre cos

Els òrgans del nostre cos

MEDI [7]

EP.CM [3] EP.CS [4]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Apadrinem un ocell

Apadrinem un ocell

MEDI [4] CAT [11]

EP.CS [15]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Literatura Sortides i treball de camp

Comunicació cultural i identitat digital

Comunicació cultural i identitat digital

MEDI [4] CAS [8] CAT [11] MAT [2]

EP.CS [25]

Comunicació escrita Eines TIC Taules i gràfics

Hem de menjar peix de proximitat?

Hem de menjar peix de proximitat?

MEDI [11]

EP.CS [11]

Gestió d'informació Mapes i plànols Maquetes i construccions Resolució de problemes

Els paisatges ens expliquen com han canviat al llarg del temps

Els paisatges ens expliquen com han canviat al llarg del temps

MEDI [7]

EP.CS [7]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Maquetes i construccions Representacions i models

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Investiguem sobre el compost

Investiguem sobre el compost

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Resolució de problemes

Els cranis ens parlen

Els cranis ens parlen

MEDI [7]

EP.CS [7]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura Maquetes i construccions Representacions i models Resolució de problemes Sortides i treball de camp

L'argent viu

L'argent viu

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Resolució de problemes

12

Pàgina 2 de 2

itineraris [1]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [9]

EP.CS [9]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya