XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural

cerca textual

  1. A L’entorn i la seva conservació [39]
  2. B El món dels éssers vius [35]
  3. C Les persones i la salut [22]
  4. D Les persones i la cultura [16]
  5. E Canvis i continuïtats en el temps [19]
  6. F Matèria i energia [48]
  7. G Entorn, tecnologia i societat [48]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 39
L’entorn i la seva conservació
B 35
El món dels éssers vius
C 22
Les persones i la salut
D 16
Les persones i la cultura
E 19
Canvis i continuïtats en el temps
F 48
Matèria i energia
G 48
Entorn, tecnologia i societat

elements [114]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
A sustainable garden

A sustainable garden

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let’s be healthy! Deciding our school menu

Let’s be healthy! Deciding our school menu

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The school waste is in our hands!

The school waste is in our hands!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Discovering tastes from around the world!

Discovering tastes from around the world!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Scientists and Renewable Energy

Scientists and Renewable Energy

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Eines TIC Indagació i recerca Raonament i argumentació Taules i gràfics

How can we improve our neighbourhood?

How can we improve our neighbourhood?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [5]

EP.CI [2] EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Representacions i models

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

MEDI [2] CN [1]

EP.CS [2] ESO.2 [1]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Material manipulable

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Taules i gràfics

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

MEDI [1] ART [1] CAT [1]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Projectes de centre

Espais sostenibles: piscines del futur

Espais sostenibles: piscines del futur

MEDI [1] ART [1] MAT [2]

EP.CS [4]

Eines TIC Maquetes i construccions

Aclimatem l’aula!

Aclimatem l’aula!

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Treball en context

ESTEM COM UN LLUM

ESTEM COM UN LLUM

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

Cartes  a una nena refugiada.

Cartes a una nena refugiada.

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Raonament i argumentació Treball en context

The invisibles

The invisibles

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Fonts primàries Gestió d'informació

Cursa d’avions de paper

Cursa d’avions de paper

MEDI [1] ANG [1] CAT [1] MAT [1]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

MEDI [1] ART [1] ANG [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Indagació i recerca Raonament i argumentació

As Sound as a Bell

As Sound as a Bell

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Experimentació Raonament i argumentació Taules i gràfics

Let's be tourist guides!

Let's be tourist guides!

MEDI [1] ANG [8]

EP.CS [9]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Mapes i plànols

12345

Pàgina 1 de 5

itineraris [4]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [9]

EP.CS [9]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [8] CN [2]

EP.CS [8] ESO.1 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya