XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural

cerca textual

  1. A L’entorn i la seva conservació [39]
  2. B El món dels éssers vius [35]
  3. C Les persones i la salut [22]
  4. D Les persones i la cultura [16]
  5. E Canvis i continuïtats en el temps [19]
  6. F Matèria i energia [48]
  7. G Entorn, tecnologia i societat [48]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 39
L’entorn i la seva conservació
B 35
El món dels éssers vius
C 22
Les persones i la salut
D 16
Les persones i la cultura
E 19
Canvis i continuïtats en el temps
F 48
Matèria i energia
G 48
Entorn, tecnologia i societat

elements [114]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
The solar system and its planets

The solar system and its planets

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

MEDI [2] ANG [3]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

Art History for children.  Impressionism: Zurbaran and Monet

Art History for children. Impressionism: Zurbaran and Monet

MEDI [3] ANG [4]

EP.CS [7]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

MEDI [1]

EP.CS [1]

Maquetes i construccions Treball en context

Coneix el Delta del Llobregat

Coneix el Delta del Llobregat

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Gestió d'informació

Diverse Galaxies

Diverse Galaxies

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Exercitació lingüística

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT  PROGRAMAT

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT PROGRAMAT

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

Stop Overfishing!

Stop Overfishing!

MEDI [3] ANG [2]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Patum

Patum

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

Cells through the microscope

Cells through the microscope

MEDI [5] ANG [6]

EP.CS [11]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Gestió d'informació

Què són les floridures?

Què són les floridures?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Els forats del pa

Els forats del pa

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [8]

EP.CS [8]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Invents elèctrics

Invents elèctrics

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Jocs Maquetes i construccions Raonament i argumentació Resolució de problemes

Un món sorprenent

Un món sorprenent

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo

"El sistema solar a les teves mans (amb realitat augmentada)

MEDI [3]

EP.CS [3]

Animacions i simulacions Eines TIC Maquetes i construccions Representacions i models

Som enginyers! Fem avions de paper!

Som enginyers! Fem avions de paper!

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [11]

EP.CM [6] EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [9]

EP.CS [9]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Els murs, les fronteres i els conflictes.

Els murs, les fronteres i els conflictes.

MEDI [1]

EP.CS [1]

Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Quin sòl per a les tomaqueres?

Quin sòl per a les tomaqueres?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable

12345

Pàgina 2 de 5

itineraris [4]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [9]

EP.CS [9]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [8] CN [2]

EP.CS [8] ESO.1 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya