XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural

cerca textual

  1. A L’entorn i la seva conservació [39]
  2. B El món dels éssers vius [35]
  3. C Les persones i la salut [22]
  4. D Les persones i la cultura [16]
  5. E Canvis i continuïtats en el temps [19]
  6. F Matèria i energia [48]
  7. G Entorn, tecnologia i societat [48]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 39
L’entorn i la seva conservació
B 35
El món dels éssers vius
C 22
Les persones i la salut
D 16
Les persones i la cultura
E 19
Canvis i continuïtats en el temps
F 48
Matèria i energia
G 48
Entorn, tecnologia i societat

elements [114]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp

Per què es mouen les plantes?

Per què es mouen les plantes?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació

Els arbres de les Corts i més

Els arbres de les Corts i més

MEDI [6]

EP.CS [6]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

Som part de la història

Som part de la història

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Treball en context

Mescles homogènies i heterogènies: separació

Mescles homogènies i heterogènies: separació

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Com és que caminen per sobre l’aigua?

Com és que caminen per sobre l’aigua?

MEDI [5]

EP.CM [4] EP.CS [1]

Exercitació lingüística Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Sortides i treball de camp

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [1] EP.CS [9]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Com ho fan els coloms per volar?

Com ho fan els coloms per volar?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Minerals al supermercat

Minerals al supermercat

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

MEDI [7]

EP.CI [4] EP.CM [2] EP.CS [1]

Material manipulable Projectes de centre Sortides i treball de camp

Un pèndol ple d’art

Un pèndol ple d’art

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Hem fet un circuit elèctric!

Hem fet un circuit elèctric!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

MEDI [17]

EP.CM [9] EP.CS [8]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

MEDI [7]

EP.CS [7]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Com podem saber la història d’una roca?

Com podem saber la història d’una roca?

MEDI [10]

EP.CS [10]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

MEDI [12]

EP.CS [12]

Fonts primàries Mapes i plànols Taules i gràfics Treball en context

Llum: reflexió i refracció

Llum: reflexió i refracció

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Material manipulable

Egagròpiles

Egagròpiles

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Refrigeració sostenible

Refrigeració sostenible

MEDI [6]

EP.CS [6]

Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Resolució de problemes

Les sortides, una activitat per aprendre

Les sortides, una activitat per aprendre

MEDI [7]

EP.CS [7]

Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

A  l’estiu molts boscos catalans es cremen. Podem fer alguna cosa per evitar els incendis?

A l’estiu molts boscos catalans es cremen. Podem fer alguna cosa per evitar els incendis?

MEDI [4] CAT [5]

EP.CS [9]

Jocs Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Construcció de circuits elèctrics

Construcció de circuits elèctrics

MEDI [2]

EP.CS [2]

Maquetes i construccions Material manipulable

Sòlids, liquids, gasos?

Sòlids, liquids, gasos?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Fonts primàries Indagació i recerca

12345

Pàgina 4 de 5

itineraris [4]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [9]

EP.CS [9]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [8] CN [2]

EP.CS [8] ESO.1 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya