XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior

cerca textual

  1. A Coneixement del medi natural, social i cultural [118]
  2. B Llengua anglesa [132]
  3. C Llengua castellana i literatura [6]
  4. D Llengua catalana i literatura [41]
  5. E Llengua francesa [8]
  6. F Educació artística [19]
  7. G Educació física [1]
  8. H Matemàtiques [90]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 118
Coneixement del medi natural, social i cultural
B 132
Llengua anglesa
C 6
Llengua castellana i literatura
D 41
Llengua catalana i literatura
E 8
Llengua francesa
F 19
Educació artística
G 1
Educació física
H 90
Matemàtiques

elements [346]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Art History for children.  Impressionism: Zurbaran and Monet

Art History for children. Impressionism: Zurbaran and Monet

MEDI [3] ANG [4]

EP.CS [7]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

MEDI [1]

EP.CS [1]

Maquetes i construccions Treball en context

Coneix el Delta del Llobregat

Coneix el Delta del Llobregat

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Gestió d'informació

Diverse Galaxies

Diverse Galaxies

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Exercitació lingüística

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT  PROGRAMAT

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT PROGRAMAT

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

Stop Overfishing!

Stop Overfishing!

MEDI [3] ANG [2]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Patum

Patum

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

Cells through the microscope

Cells through the microscope

MEDI [5] ANG [6]

EP.CS [11]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Gestió d'informació

Test d'Oxford

Test d'Oxford

MAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Material manipulable Resolució de problemes

Colours and feelings in Art

Colours and feelings in Art

ART [3] ANG [2]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

Shape me!

Shape me!

ART [2] ANG [2]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Exercitació lingüística Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Què són les floridures?

Què són les floridures?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Els forats del pa

Els forats del pa

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [8]

EP.CS [8]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Invents elèctrics

Invents elèctrics

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Jocs Maquetes i construccions Raonament i argumentació Resolució de problemes

Un món sorprenent

Un món sorprenent

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo

"El sistema solar a les teves mans (amb realitat augmentada)

MEDI [3]

EP.CS [3]

Animacions i simulacions Eines TIC Maquetes i construccions Representacions i models

Som enginyers! Fem avions de paper!

Som enginyers! Fem avions de paper!

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [11]

EP.CM [6] EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [9]

EP.CS [9]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Un

Un "Pedra, paper, tisores" diferent

MAT [2]

EP.CS [2]

Indagació i recerca Jocs Resolució de problemes

<<<3456789101112>>>

Pàgina 3 de 14

itineraris [10]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [12]

EP.CS [4] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [9]

EP.CS [9]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [8] CN [2]

EP.CS [8] ESO.1 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya