XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior

cerca textual

  1. A Coneixement del medi natural, social i cultural [118]
  2. B Llengua anglesa [132]
  3. C Llengua castellana i literatura [6]
  4. D Llengua catalana i literatura [41]
  5. E Llengua francesa [8]
  6. F Educació artística [19]
  7. G Educació física [1]
  8. H Matemàtiques [90]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 118
Coneixement del medi natural, social i cultural
B 132
Llengua anglesa
C 6
Llengua castellana i literatura
D 41
Llengua catalana i literatura
E 8
Llengua francesa
F 19
Educació artística
G 1
Educació física
H 90
Matemàtiques

elements [346]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Satanàs no té nas

Satanàs no té nas

ART [5] CAT [17] MUS [2]

EP.CS [10] ESO.1 [2] ESO.2 [12]

Comunicació oral Literatura

Els murs, les fronteres i els conflictes.

Els murs, les fronteres i els conflictes.

MEDI [1]

EP.CS [1]

Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Treball melòdic amb el programari Musescore

Treball melòdic amb el programari Musescore

ART [1] MUS [1]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

Aprendre figures rítmiques amb Hydrogen

Aprendre figures rítmiques amb Hydrogen

ART [4] MUS [2]

EP.CS [4] ESO.1 [2]

Comunicació escrita Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo

Gimcana matemàtica al pati

Gimcana matemàtica al pati

MAT [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Mapes i plànols Material manipulable Resolució de problemes Treball en context

Polígons regulars de paper

Polígons regulars de paper

MAT [5]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Representacions i models

Quin sòl per a les tomaqueres?

Quin sòl per a les tomaqueres?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable

El misteri de les boletes negres

El misteri de les boletes negres

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

Crea la teva pel·lícula!

Crea la teva pel·lícula!

CAT [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [6]

EP.CS [6]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

Qui forada els planetes?

Qui forada els planetes?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

La Cocollona, un ésser de Girona

La Cocollona, un ésser de Girona

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Material manipulable Sortides i treball de camp

Platja llarga, ecosistema dunar

Platja llarga, ecosistema dunar

MEDI [6]

EP.CS [6]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Els ocells del pati

Els ocells del pati

MEDI [5]

EP.CS [5]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Famous people

Famous people

ANG [3]

EP.CM [2] EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC

Com actuen les forces?

Com actuen les forces?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Material manipulable

Algunes propietats saludables del quefir

Algunes propietats saludables del quefir

MEDI [8] CN [1]

EP.CS [8] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca

De què està format un grànul de quefir?

De què està format un grànul de quefir?

MEDI [8] CN [1]

EP.CS [8] ESO.1 [1]

Experimentació

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

MEDI [8] CN [1]

EP.CS [8] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

MEDI [8] CN [1]

EP.CS [8] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

MEDI [8] CN [1]

EP.CS [8] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Plants

Plants

ANG [4]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

On és la sargantana? Diàleg entre escultures

On és la sargantana? Diàleg entre escultures

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

<<<4567891011121314

Pàgina 4 de 14

itineraris [10]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [12]

EP.CS [4] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [9]

EP.CS [9]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [8] CN [2]

EP.CS [8] ESO.1 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya