XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

cerca textual

  1. A Cicle Inicial [158]
  2. B Cicle Mitjà [157]
  3. C Cicle Superior [356]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 158
Cicle Inicial
B 157
Cicle Mitjà
C 356
Cicle Superior

elements [593]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Baralla't amb la baralla

Baralla't amb la baralla

MAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Material manipulable

Apadrinem un ocell

Apadrinem un ocell

MEDI [4] CAT [11]

EP.CS [15]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Literatura Sortides i treball de camp

Samarretes per aprendre els dobles

Samarretes per aprendre els dobles

ENT [2] MAT [1]

EI.3-6 [2] EP.CI [1]

Acting out? Go!

Acting out? Go!

ANG [7]

EP.CM [2] EP.CS [5]

Qui viu aquí?

Qui viu aquí?

MAT [1]

EP.CI [1]

Material manipulable

Fem Matemàgia amb el cuc!!!

Fem Matemàgia amb el cuc!!!

COM [3] MAT [2]

EI.3-6 [3] EP.CI [2]

Jocs Material manipulable

Comptar un milió

Comptar un milió

MAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Animacions i simulacions Eines TIC

Plou! Què sentim?

Plou! Què sentim?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Eines TIC Fonts primàries Maquetes i construccions Representacions i models Sortides i treball de camp

Com és l'aigua?

Com és l'aigua?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Eines TIC Experimentació Fonts primàries Material manipulable Raonament i argumentació

Policubs

Policubs

MAT [8]

EP.CI [3] EP.CM [3] EP.CS [1] ESO.2 [1]

Material manipulable

Les polseres i collars. Seriacions i multiplicacions.

Les polseres i collars. Seriacions i multiplicacions.

MAT [4]

EP.CI [2] EP.CM [2]

Material manipulable Treball en context

Famous Painters

Famous Painters

ANG [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació

Suma dels angles interiors d'un triangle

Suma dels angles interiors d'un triangle

MAT [11]

EP.CS [11]

Eines TIC Material manipulable

Comunicació cultural i identitat digital

Comunicació cultural i identitat digital

MEDI [4] CAS [8] CAT [11] MAT [2]

EP.CS [25]

Comunicació escrita Eines TIC Taules i gràfics

The Hairdresser Salon

The Hairdresser Salon

ANG [5]

EP.CI [5]

Jocs

We are Reporters!

We are Reporters!

ANG [5]

EP.CS [5]

Comunicació oral Eines TIC

Painting Together

Painting Together

ANG [6]

EP.CS [6]

AICLE/CLIL/EMILE

Milers de vertebrats diferents, però tots amb esquelet

Milers de vertebrats diferents, però tots amb esquelet

MEDI [7]

EP.CM [7]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

On trobem màquines? Per a què ens serveixen? Com funcionen?

On trobem màquines? Per a què ens serveixen? Com funcionen?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Eines TIC Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Construïm una màquina per a la classe

Construïm una màquina per a la classe

MEDI [4]

EP.CI [4]

Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Hem de menjar peix de proximitat?

Hem de menjar peix de proximitat?

MEDI [11]

EP.CS [11]

Gestió d'informació Mapes i plànols Maquetes i construccions Resolució de problemes

Com ho fa el tió per cagar regals?

Com ho fa el tió per cagar regals?

MEDI [6]

EP.CI [6]

Raonament i argumentació Treball en context

Com es reprodueixen?

Com es reprodueixen?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com es nodreixen els conills i com es relaciona la nostra conilla?

Com es nodreixen els conills i com es relaciona la nostra conilla?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com són els conills?

Com són els conills?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Indagació i recerca Material manipulable

<<<13141516171819202122>>>

Pàgina 18 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/d-8343-8397-8398-8339-8331-8336 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya