XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

cerca textual

  1. A Cicle Inicial [158]
  2. B Cicle Mitjà [156]
  3. C Cicle Superior [356]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 158
Cicle Inicial
B 156
Cicle Mitjà
C 356
Cicle Superior

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Podem fer servir de dau una maquineta?

Podem fer servir de dau una maquineta?

MAT [4]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1]

Eines TIC Material manipulable

Els cranis

Els cranis

MEDI [1]

EP.CI [1]

Fonts primàries

Els paisatges ens expliquen com han canviat al llarg del temps

Els paisatges ens expliquen com han canviat al llarg del temps

MEDI [7]

EP.CS [7]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Maquetes i construccions Representacions i models

My Famous Person

My Famous Person

ANG [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC

Els tres bandits

Els tres bandits

ANG [2] CAS [7] CAT [5]

EP.CI [14]

Comunicació oral Imatge, so i vídeo Literatura

Llegir i explicar contes al cicle inicial

Llegir i explicar contes al cicle inicial

CAT [8]

EP.CI [8]

Comunicació escrita Literatura

The hospital acting out

The hospital acting out

COM [2] ANG [1]

EI.3-6 [2] EP.CI [1]

Centenes, desenes i unitats!

Centenes, desenes i unitats!

MAT [1]

EP.CI [1]

Jocs

L'osset Pep i la seva amiga Befa

L'osset Pep i la seva amiga Befa

ENT [2] MAT [1]

EI.3-6 [2] EP.CI [1]

Eines TIC

Construïm les nostres joguines

Construïm les nostres joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Jocs Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Com funcionen les nostres joguines?

Com funcionen les nostres joguines?

MEDI [7]

EP.CI [7]

Experimentació Indagació i recerca Jocs Material manipulable Representacions i models

Quadrats i rectangles

Quadrats i rectangles

ENT [3] MAT [3]

EI.3-6 [3] EP.CI [1] EP.CM [1] EP.CS [1]

Comunicació oral Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models Resolució de problemes

Els jocs del parc

Els jocs del parc

COM [1] UMA [2] ENT [7] MEDI [9]

EI.3-6 [10] EP.CI [9]

Experimentació Indagació i recerca Jocs Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Com es produeixen els sons?

Com es produeixen els sons?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Material manipulable Raonament i argumentació

Les plantes es mouen?

Les plantes es mouen?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

E-mail de Buenos Aires

E-mail de Buenos Aires

CAT [6]

EP.CS [6]

Comunicació escrita Comunicació oral

La gran batalla d’en Gripus

La gran batalla d’en Gripus

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Literatura

Investiguem sobre el compost

Investiguem sobre el compost

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Resolució de problemes

Els cranis ens parlen

Els cranis ens parlen

MEDI [7]

EP.CS [7]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura Maquetes i construccions Representacions i models Resolució de problemes Sortides i treball de camp

A class full of Super Heroes

A class full of Super Heroes

ANG [6]

EP.CS [4] ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo

COM CREIXEN LES PLANTES?

COM CREIXEN LES PLANTES?

MAT [1]

EP.CS [1]

Treball en context

QUAN CAURÀ EL DIJOUS LLARDER?

QUAN CAURÀ EL DIJOUS LLARDER?

MAT [1]

EP.CS [1]

Treball en context

UNA CASETA COM LA NOSTRA

UNA CASETA COM LA NOSTRA

MAT [1]

EP.CI [1]

Material manipulable

School Survey

School Survey

ANG [5]

EP.CS [5]

Comunicació escrita Comunicació oral

<<<1415161718192021222324

Pàgina 19 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/d-8345-8338-8397-8339-8341-8343 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya