XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

cerca textual

  1. A Cicle Inicial [158]
  2. B Cicle Mitjà [156]
  3. C Cicle Superior [356]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 158
Cicle Inicial
B 156
Cicle Mitjà
C 356
Cicle Superior

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Construïm la maqueta del nostre pati

Construïm la maqueta del nostre pati

COM [2] ENT [3] MEDI [1]

EI.3-6 [5] EP.CI [1]

Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

MEDI [1] ART [1] ANG [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Indagació i recerca Raonament i argumentació

As Sound as a Bell

As Sound as a Bell

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Experimentació Raonament i argumentació Taules i gràfics

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Eines TIC Mapes i plànols

Llegim, interpretem i exposem notícies

Llegim, interpretem i exposem notícies

CAT [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral

Opinem i defensem les nostres idees. L'argumentació a l'aula

Opinem i defensem les nostres idees. L'argumentació a l'aula

CAT [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Raonament i argumentació

Observem: els grills

Observem: els grills

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Let's be tourist guides!

Let's be tourist guides!

MEDI [1] ANG [8]

EP.CS [9]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Mapes i plànols

Creacions amb SKETCHUP

Creacions amb SKETCHUP

MAT [1]

EP.CS [1]

We are Jazz

We are Jazz

ART [3] ANG [2]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació

The solar system and its planets

The solar system and its planets

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació

L'orchestre symphonique

L'orchestre symphonique

ART [5] FRAN [7]

EP.CS [12]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo Representacions i models

Breathe in, breathe out

Breathe in, breathe out

MEDI [5] ANG [2]

EP.CI [7]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Gestió d'informació

Les peintures rupestres

Les peintures rupestres

ART [7] FRAN [8]

EP.CS [15]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Projectes de centre Representacions i models

La Chanson Française

La Chanson Française

FRAN [7]

EP.CS [7]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo Projectes de centre

Les grandeurs et les mesures

Les grandeurs et les mesures

FRAN [5] MAT [7]

EP.CS [12]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació

Le recyclage

Le recyclage

FRAN [6]

EP.CS [6]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació Maquetes i construccions

Monet

Monet

ART [4] ANG [4]

EP.CM [8]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

MEDI [2] ANG [3]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

Art History for children.  Impressionism: Zurbaran and Monet

Art History for children. Impressionism: Zurbaran and Monet

MEDI [3] ANG [4]

EP.CS [7]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

MEDI [1]

EP.CS [1]

Maquetes i construccions Treball en context

Mistery Box. Com més lluny, millor. Nivell bàsic

Mistery Box. Com més lluny, millor. Nivell bàsic

MEDI [1]

EP.CM [1]

Maquetes i construccions Resolució de problemes

Coneix el Delta del Llobregat

Coneix el Delta del Llobregat

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Gestió d'informació

<<<3456789101112>>>

Pàgina 3 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/d-8345-8334-8337-8332-8343 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya