XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

cerca textual

  1. A Cicle Inicial [158]
  2. B Cicle Mitjà [156]
  3. C Cicle Superior [356]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 158
Cicle Inicial
B 156
Cicle Mitjà
C 356
Cicle Superior

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
My Body

My Body

ANG [18]

EP.CS [12] ESO.1 [6]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Food and Health

Food and Health

ANG [20]

EP.CS [12] ESO.1 [8]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo

People

People

ANG [21]

EP.CS [12] ESO.1 [9]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

A World of Countries

A World of Countries

ANG [21]

EP.CS [12] ESO.1 [9]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Animals and the Environment

Animals and the Environment

ANG [18]

EP.CS [12] ESO.1 [6]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació

My Town

My Town

ANG [17]

EP.CS [12] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

The Internet

The Internet

ANG [20] TEC [1]

EP.CS [12] ESO.1 [8] ESO.2 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

My Family

My Family

ANG [18]

EP.CS [12] ESO.1 [6]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Pegamil

Pegamil

ANG [1] CAT [5] FRAN [1] FQ [1]

EP.CS [4] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Literatura

Eppur si muove, una activitat d'investigació al voltant de la rotació i la translació terrestres

Eppur si muove, una activitat d'investigació al voltant de la rotació i la translació terrestres

MEDI [1] CN [5]

EP.CS [1] ESO.1 [5]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models

Mireu, insectes pal!

Mireu, insectes pal!

MEDI [6]

EP.CI [6]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Fonts primàries Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Lobito bueno. Paco Ibáñez

Lobito bueno. Paco Ibáñez

CAS [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Imatge, so i vídeo Literatura

Itinerari de natura: les plantes del nostre entorn

Itinerari de natura: les plantes del nostre entorn

MEDI [6]

EP.CM [6]

Mapes i plànols Projectes de centre Sortides i treball de camp

Historiem: escriure la pròpia història

Historiem: escriure la pròpia història

CAT [10]

EP.CS [10]

Comunicació escrita Eines TIC

La (re)descoberta del Carmel

La (re)descoberta del Carmel

MEDI [3]

EP.CS [3]

Fonts primàries Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

MEDI [2] CS [1]

EP.CS [2] ESO.4 [1]

Fonts primàries Raonament i argumentació

All About Me

All About Me

ANG [8]

EP.CS [8]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

ReciclART

ReciclART

ART [1]

EP.CI [1]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

El cicle de l’aigua

El cicle de l’aigua

ART [1] EF [1]

EP.CM [2]

Experimentació

EXPLORADORS DEL TEMPS - Les màquines del temps

EXPLORADORS DEL TEMPS - Les màquines del temps

MEDI [1] ART [1]

EP.CM [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Material manipulable

ScienTICart. Science&Contemporay Art through ICT- Light&Shadow

ScienTICart. Science&Contemporay Art through ICT- Light&Shadow

MEDI [2] ART [2] ANG [2]

EP.CI [3] EP.CM [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable

Com funcionen les bicicletes?

Com funcionen les bicicletes?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

MEDI [6]

EP.CI [6]

Experimentació Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp Taules i gràfics

La zona volcànica de la Garrotxa

La zona volcànica de la Garrotxa

MEDI [4]

EP.CM [4]

Gestió d'informació Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

<<<3456789101112>>>

Pàgina 8 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/d-8397-8334-8341-8346 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya