XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

cerca textual

  1. A Cicle Inicial [158]
  2. B Cicle Mitjà [156]
  3. C Cicle Superior [356]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 158
Cicle Inicial
B 156
Cicle Mitjà
C 356
Cicle Superior

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Com és de gran el Sol?

Com és de gran el Sol?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Animacions i simulacions Experimentació Maquetes i construccions Representacions i models

Un molí de mar, tant lluny de l’aigua?

Un molí de mar, tant lluny de l’aigua?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

My Parents Favourite Music

My Parents Favourite Music

ANG [6]

EP.CS [6]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística

Quants cubs formen la torre?

Quants cubs formen la torre?

MAT [11]

EP.CS [2] ESO.1 [2] ESO.2 [3] ESO.3 [2] ESO.4 [2]

Material manipulable

Els minerals. Fem un curt!

Els minerals. Fem un curt!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Shh, silenci!

Shh, silenci!

MEDI [3]

EP.CM [3]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Treball en context

Se senten sons a la Lluna?

Se senten sons a la Lluna?

MEDI [4]

EP.CM [1] EP.CS [3]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Per què el cel és blau?

Per què el cel és blau?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

L’olor, una cosa invisible

L’olor, una cosa invisible

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Raonament i argumentació Representacions i models

Podríem  viure sense tecnologia?

Podríem viure sense tecnologia?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca

Alls!

Alls!

MEDI [8]

EP.CI [8]

Experimentació Material manipulable Representacions i models Sortides i treball de camp Treball en context

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp

Per què es mouen les plantes?

Per què es mouen les plantes?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com es contamina el riu Segre?

Com es contamina el riu Segre?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els arbres de les Corts i més

Els arbres de les Corts i més

MEDI [6]

EP.CS [6]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

Nimfes i dracs

Nimfes i dracs

MEDI [2]

EP.CI [1] EP.CM [1]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Som part de la història

Som part de la història

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Treball en context

Podem utilitzar el riu com vulguem?

Podem utilitzar el riu com vulguem?

MEDI [10]

EP.CM [10]

Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

For a Healthy Life

For a Healthy Life

ANG [3]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Com es reprodueixen els guppys?

Com es reprodueixen els guppys?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

A l'ombra dels haikús

A l'ombra dels haikús

CAT [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Literatura

Rainforest: Amazonia

Rainforest: Amazonia

ANG [7]

EP.CM [7]

AICLE/CLIL/EMILE

Mescles homogènies i heterogènies: separació

Mescles homogènies i heterogènies: separació

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Com és que caminen per sobre l’aigua?

Com és que caminen per sobre l’aigua?

MEDI [5]

EP.CM [4] EP.CS [1]

Exercitació lingüística Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

<<<45678910111213>>>

Pàgina 9 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/d-8334-8398-8333-8340-8343 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya