XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural El món dels éssers vius Utilització de la lupa binocular per a l’observació de parts d’organismes o de petits organismes .Us del microscopi per a l’observació d’alguns microorganismes. Us de dispositius TIC per a emmagatzematge i tractament de les observacions.

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
x Experimentació x Eines TIC x Raonament i argumentació
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [0]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Cells through the microscope

Cells through the microscope

MEDI [5] ANG [6]

EP.CS [11]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Gestió d'informació

Què són les floridures?

Què són les floridures?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [8]

EP.CS [8]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Els ocells del pati

Els ocells del pati

MEDI [5]

EP.CS [5]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Algunes propietats saludables del quefir

Algunes propietats saludables del quefir

MEDI [8] CN [1]

EP.CS [8] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca

De què està format un grànul de quefir?

De què està format un grànul de quefir?

MEDI [8] CN [1]

EP.CS [8] ESO.1 [1]

Experimentació

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

MEDI [8] CN [1]

EP.CS [8] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

MEDI [8] CN [1]

EP.CS [8] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

MEDI [8] CN [1]

EP.CS [8] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Per què es mouen les plantes?

Per què es mouen les plantes?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Sortides i treball de camp

Egagròpiles

Egagròpiles

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

Investiguem sobre el compost

Investiguem sobre el compost

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Resolució de problemes

BOLETS!

BOLETS!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Maquetes i construccions Representacions i models

itineraris [0]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [8] CN [2]

EP.CS [8] ESO.1 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya