XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural Entorn, tecnologia i societat Valoració de l’impacte del desenvolupament tecnològic en les condicions de vida i en el treball.

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
x Treball en context x Comunicació escrita x Taules i gràfics x Maquetes i construccions x Fonts primàries x Mapes i plànols x Comunicació oral
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [0]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

MEDI [1]

EP.CS [1]

Maquetes i construccions Treball en context

Els forats del pa

Els forats del pa

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [8]

EP.CS [8]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

"El sistema solar a les teves mans (amb realitat augmentada)

MEDI [3]

EP.CS [3]

Animacions i simulacions Eines TIC Maquetes i construccions Representacions i models

S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [11]

EP.CM [6] EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [9]

EP.CS [9]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

Podríem  viure sense tecnologia?

Podríem viure sense tecnologia?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [1] EP.CS [9]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

MEDI [12]

EP.CS [12]

Fonts primàries Mapes i plànols Taules i gràfics Treball en context

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Comunicació cultural i identitat digital

Comunicació cultural i identitat digital

MEDI [4] CAS [8] CAT [11] MAT [2]

EP.CS [25]

Comunicació escrita Eines TIC Taules i gràfics

Hem de menjar peix de proximitat?

Hem de menjar peix de proximitat?

MEDI [11]

EP.CS [11]

Gestió d'informació Mapes i plànols Maquetes i construccions Resolució de problemes

L'argent viu

L'argent viu

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Resolució de problemes

itineraris [0]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [9]

EP.CS [9]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya