XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Inicial Coneixement del medi natural, social i cultural L’entorn i la seva conservació. Exploració d’algun aspecte de l’entorn a partir d’una qüestió rellevant, mitjançant el treball cooperatiu.

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
x Imatge, so i vídeo x Taules i gràfics x Indagació i recerca x Experimentació x Comunicació oral x Representacions i models
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [0]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Vine a donar sang!

Vine a donar sang!

MEDI [3]

EP.CI [3]

Gestió d'informació Treball en context

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Eines TIC Mapes i plànols

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Aigua cercada, riquesa trobada

Aigua cercada, riquesa trobada

MEDI [2]

EP.CI [2]

Comunicació oral Experimentació Jocs Mapes i plànols Raonament i argumentació

Del cotó a la roba

Del cotó a la roba

MEDI [5]

EP.CI [5]

Indagació i recerca Mapes i plànols Treball en context

Ous de tortuga a la platja del Far?

Ous de tortuga a la platja del Far?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Fonts primàries Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

MEDI [6]

EP.CI [6]

Experimentació Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Com es reprodueixen els guppys?

Com es reprodueixen els guppys?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Les energies en el temps

Les energies en el temps

MEDI [5]

EP.CI [5]

Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics

On viuen els peixos que mengem?

On viuen els peixos que mengem?

MEDI [8]

EP.CI [8]

Material manipulable Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Els jocs del parc

Els jocs del parc

COM [1] UMA [2] ENT [7] MEDI [9]

EI.3-6 [10] EP.CI [9]

Experimentació Indagació i recerca Jocs Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

itineraris [0]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Avís legal | © Generalitat de Catalunya