XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [310]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Art History for children.  Impressionism: Zurbaran and Monet

Art History for children. Impressionism: Zurbaran and Monet

MEDI [3] ANG [4]

EP.CS [7]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

MEDI [1]

EP.CS [1]

Maquetes i construccions Treball en context

Mistery Box. Com més lluny, millor. Nivell bàsic

Mistery Box. Com més lluny, millor. Nivell bàsic

MEDI [1]

EP.CM [1]

Maquetes i construccions Resolució de problemes

Coneix el Delta del Llobregat

Coneix el Delta del Llobregat

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Gestió d'informació

Diverse Galaxies

Diverse Galaxies

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Exercitació lingüística

Experiment amb l'aigua

Experiment amb l'aigua

MEDI [3]

EP.CM [3]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT  PROGRAMAT

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT PROGRAMAT

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

El nostre monument: Font d'història

El nostre monument: Font d'història

MEDI [2] CAT [2]

EP.CM [4]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Material manipulable Treball en context

Stop Overfishing!

Stop Overfishing!

MEDI [3] ANG [2]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Patum

Patum

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

Cells through the microscope

Cells through the microscope

MEDI [5] ANG [6]

EP.CS [11]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Gestió d'informació

We are inventors

We are inventors

ART [3] ANG [3]

EP.CM [6]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Tot canvia?

Tot canvia?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

How do we convince adults to give up smoking?

How do we convince adults to give up smoking?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

Com s’ho fa la mà per créixer?

Com s’ho fa la mà per créixer?

MEDI [1] CAT [3]

EP.CM [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació

L’aire xoca?

L’aire xoca?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Què són les floridures?

Què són les floridures?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

L’aigua, un recurs escàs

L’aigua, un recurs escàs

MEDI [3] MAT [2]

EP.CM [5]

Experimentació Material manipulable

Aigua cercada, riquesa trobada

Aigua cercada, riquesa trobada

MEDI [2]

EP.CI [2]

Comunicació oral Experimentació Jocs Mapes i plànols Raonament i argumentació

Experiències sobre el sistema solar

Experiències sobre el sistema solar

MEDI [2]

EP.CM [2]

Animacions i simulacions Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

La nutrició de les plantes

La nutrició de les plantes

MEDI [2]

EP.CM [2]

Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes Taules i gràfics

Els forats del pa

Els forats del pa

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [8]

EP.CS [8]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Invents elèctrics

Invents elèctrics

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació

<<<345678910111213

Pàgina 3 de 13

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [12]

EP.CS [4] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [7]

EP.CI [7]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [9]

EP.CS [9]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8338-8333-9039-8334-8348-8330-8341 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya