XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
x Representacions i models
AFINA

Tweet

elements [22]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
L'orchestre symphonique

L'orchestre symphonique

ART [5] FRAN [7]

EP.CS [12]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo Representacions i models

Les peintures rupestres

Les peintures rupestres

ART [7] FRAN [8]

EP.CS [15]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Projectes de centre Representacions i models

Shape me!

Shape me!

ART [2] ANG [2]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Exercitació lingüística Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

L’aire xoca?

L’aire xoca?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Experiències sobre el sistema solar

Experiències sobre el sistema solar

MEDI [2]

EP.CM [2]

Animacions i simulacions Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

CONSTRUÏM AMB POLICUBS

CONSTRUÏM AMB POLICUBS

MAT [2]

EP.CI [1] EP.CM [1]

Maquetes i construccions Material manipulable Representacions i models

Qui forada els planetes?

Qui forada els planetes?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

A casa estem tots malalts!

A casa estem tots malalts!

MEDI [4]

EP.CM [4]

Gestió d'informació Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

A tots el planetes hi ha primavera?

A tots el planetes hi ha primavera?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

L’olor, una cosa invisible

L’olor, una cosa invisible

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Raonament i argumentació Representacions i models

Alls!

Alls!

MEDI [8]

EP.CI [8]

Experimentació Material manipulable Representacions i models Sortides i treball de camp Treball en context

Com es reprodueixen els guppys?

Com es reprodueixen els guppys?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Amaguem figures!!

Amaguem figures!!

MAT [4]

EI.3-6 [1] EP.CI [2] EP.CM [2]

Jocs Maquetes i construccions Material manipulable Representacions i models

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Allò que entra, allò que surt

Allò que entra, allò que surt

MEDI [3]

EP.CI [3]

Raonament i argumentació Representacions i models

M'oriento a classe?

M'oriento a classe?

ENT [1] MAT [7]

EI.3-6 [1] EP.CI [4] EP.CM [3]

Comunicació oral Experimentació Jocs Mapes i plànols Representacions i models

Nens i nenes a la casa - Nens i nenes al parc

Nens i nenes a la casa - Nens i nenes al parc

COM [3] UMA [1] ENT [3] MAT [4]

EI.3-6 [7] EP.CI [4]

Exercitació lingüística Representacions i models

Els òrgans del nostre cos

Els òrgans del nostre cos

MEDI [7]

EP.CM [3] EP.CS [4]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Milers de vertebrats diferents, però tots amb esquelet

Milers de vertebrats diferents, però tots amb esquelet

MEDI [7]

EP.CM [7]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Com funcionen les nostres joguines?

Com funcionen les nostres joguines?

MEDI [7]

EP.CI [7]

Experimentació Indagació i recerca Jocs Material manipulable Representacions i models

itineraris [1]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Avís legal | © Generalitat de Catalunya