XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
What's inside the paintings?

What's inside the paintings?

ART [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The school waste is in our hands!

The school waste is in our hands!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let’s create our Pablo Picasso’s Museum!

Let’s create our Pablo Picasso’s Museum!

ART [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

In the eyes of Vincent Van Gogh

In the eyes of Vincent Van Gogh

ART [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Discovering tastes from around the world!

Discovering tastes from around the world!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let’s be healthy! Deciding our school menu

Let’s be healthy! Deciding our school menu

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A Unique Tour: Fascinating buildings around the world!

A Unique Tour: Fascinating buildings around the world!

ANG [1]

EP.CS [1]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral

The very hungry caterpillar

The very hungry caterpillar

COM [1] ANG [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura

DEFC. Dia de l'educació física al carrer

DEFC. Dia de l'educació física al carrer

EF [4]

EP.CS [4]

Jocs Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Scientists and Renewable Energy

Scientists and Renewable Energy

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Frida Kahlo

Frida Kahlo

ART [1] ANG [1]

EP.CS [2]

Scratchibox

Scratchibox

ART [1]

EP.CS [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Eines TIC Indagació i recerca Raonament i argumentació Taules i gràfics

My Beloved Vegetable Garden

My Beloved Vegetable Garden

MEDI [1] ANG [1]

EP.CI [2]

AICLE/CLIL/EMILE Projectes de centre

Tell a story

Tell a story

ART [1] ANG [2]

EP.CM [2] ESO.3 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Literatura

Creative writing with Alice in Wonderland

Creative writing with Alice in Wonderland

ANG [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Literatura

Let's enjoy reading QR codes!

Let's enjoy reading QR codes!

ANG [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Learning together

Learning together

ANG [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC

El nom i els seus complements

El nom i els seus complements

CAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Exercitació lingüística Raonament i argumentació

How can we improve our neighbourhood?

How can we improve our neighbourhood?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A sustainable garden

A sustainable garden

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The secrets of The Periodic Table of Elements: Leonardo da Vinci

The secrets of The Periodic Table of Elements: Leonardo da Vinci

ART [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [5]

EP.CI [2] EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

12345678910>>>

Pàgina 1 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/dr-8345-8331-8342-8334-8348-8397 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya