XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Sortides i treball de camp

L’aerolliscador

L’aerolliscador

MEDI [5]

EP.CM [5]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable

Augment de la producció

Augment de la producció

MAT [2] TEC [1]

EP.CS [2] ESO.3 [1]

Eines TIC

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [1] EP.CS [9]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Com ho fan els coloms per volar?

Com ho fan els coloms per volar?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Minerals al supermercat

Minerals al supermercat

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

MEDI [7]

EP.CI [4] EP.CM [2] EP.CS [1]

Material manipulable Projectes de centre Sortides i treball de camp

Seguiment meteorològic.

Seguiment meteorològic.

MEDI [6]

EP.CM [6]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Taules i gràfics

Fem un mapa de perillositat

Fem un mapa de perillositat

MEDI [7]

EP.CM [7]

Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Que tothom ho sàpiga!

Que tothom ho sàpiga!

MEDI [3]

EP.CM [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Treball en context

Mesurem el temps atmosfèric que fa

Mesurem el temps atmosfèric que fa

MEDI [3]

EP.CM [3]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Resolució de problemes

Construïm una gàbia meteorològica

Construïm una gàbia meteorològica

MEDI [4]

EP.CM [4]

Mapes i plànols Material manipulable Resolució de problemes

Aprofitem el vent

Aprofitem el vent

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Resolució de problemes Treball en context

El meu poble

El meu poble

CAT [3]

EP.CI [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística

Caben 18 trilions de granets de blat al camió del Marc?

Caben 18 trilions de granets de blat al camió del Marc?

MAT [1]

EP.CS [1]

Resolució de problemes Treball en context

Com funciona un pèndol?

Com funciona un pèndol?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Animacions i simulacions Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Un pèndol ple d’art

Un pèndol ple d’art

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Exploring 2D Shapes

Exploring 2D Shapes

ANG [4] MAT [2]

EP.CS [6]

AICLE/CLIL/EMILE

Obrint i tancant portes

Obrint i tancant portes

MAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Raonament i argumentació Resolució de problemes

Hem fet un circuit elèctric!

Hem fet un circuit elèctric!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Per què el 7 és el número de la sort ?

Per què el 7 és el número de la sort ?

ENT [2] MAT [2]

EI.3-6 [2] EP.CI [2]

Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

Aprenem a dir adéu

Aprenem a dir adéu

CAT [7]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [3]

Comunicació oral

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

MEDI [17]

EP.CM [9] EP.CS [8]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Amaguem figures!!

Amaguem figures!!

MAT [4]

EI.3-6 [1] EP.CI [2] EP.CM [2]

Jocs Maquetes i construccions Material manipulable Representacions i models

Geoplà i trama isomètrica

Geoplà i trama isomètrica

MAT [11]

EP.CM [3] EP.CS [3] ESO.1 [2] ESO.2 [3]

Animacions i simulacions Material manipulable Resolució de problemes

<<<567891011121314>>>

Pàgina 10 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/dr-8336-8335-8343-8344-8347-9039 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya