XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Què és una tona?

Què és una tona?

MAT [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Projectes de centre Sortides i treball de camp

Àrees iguals

Àrees iguals

MAT [8]

EP.CM [3] EP.CS [3] ESO.1 [2]

Resolució de problemes

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

MEDI [7]

EP.CS [7]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Matemàtiques al jardí vertical

Matemàtiques al jardí vertical

MAT [4]

EP.CM [4]

Experimentació Mapes i plànols Material manipulable Representacions i models Resolució de problemes

Mesurant les il·lusions (òptiques)

Mesurant les il·lusions (òptiques)

MAT [4]

EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Animacions i simulacions

Com podem saber la història d’una roca?

Com podem saber la història d’una roca?

MEDI [10]

EP.CS [10]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Neu! ¡Nieve! Snow! Neige!

Neu! ¡Nieve! Snow! Neige!

ANG [12] CAS [5] CAT [4]

EP.CS [21]

Comunicació escrita Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

Construïm triangles en el pla amb llumins

Construïm triangles en el pla amb llumins

MAT [11]

EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [4] ESO.2 [3]

Llegir i escriure poesia

Llegir i escriure poesia

CAT [12]

EP.CS [7] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Literatura

Illustrating a song

Illustrating a song

ANG [6]

EP.CS [6]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo

Ortografia. Com activar la memòria visual

Ortografia. Com activar la memòria visual

CAT [3]

EP.CM [1] EP.CS [2]

Exercitació lingüística

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

MEDI [12]

EP.CS [12]

Fonts primàries Mapes i plànols Taules i gràfics Treball en context

Mosaics islàmics

Mosaics islàmics

MAT [3]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Xarxes i nodes

Xarxes i nodes

MAT [6]

EP.CS [2] ESO.1 [2] ESO.2 [2]

Un microones amb problema

Un microones amb problema

MAT [3]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Raonament i argumentació

Llum: reflexió i refracció

Llum: reflexió i refracció

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Material manipulable

Enrajolem la terrassa

Enrajolem la terrassa

MAT [1]

EP.CS [1]

Resolució de problemes

Quant en val 1?

Quant en val 1?

MAT [1]

EP.CS [1]

Resolució de problemes

Escollir un portàtil

Escollir un portàtil

MAT [1]

EP.CS [1]

Resolució de problemes

Material esportiu

Material esportiu

MAT [1]

EP.CS [1]

Resolució de problemes

Les energies en el temps

Les energies en el temps

MEDI [5]

EP.CI [5]

Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics

Where do People Speak English in the World?

Where do People Speak English in the World?

ANG [3]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Mapes i plànols

Egagròpiles

Egagròpiles

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

Punts, segments i regions en un cercle

Punts, segments i regions en un cercle

MAT [8]

EP.CM [1] EP.CS [1] ESO.1 [3] ESO.2 [3]

Juguem amb quatre colors

Juguem amb quatre colors

ENT [1] MAT [14]

EI.3-6 [1] EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [2] ESO.2 [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2]

<<<6789101112131415>>>

Pàgina 11 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/dr-8331-8343-8334-8336-8332-8339 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya