XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Suma dels angles d’un polígon

Suma dels angles d’un polígon

MAT [4]

EP.CS [2] ESO.1 [2]

Animacions i simulacions

Refrigeració sostenible

Refrigeració sostenible

MEDI [6]

EP.CS [6]

Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Resolució de problemes

Les sortides, una activitat per aprendre

Les sortides, una activitat per aprendre

MEDI [7]

EP.CS [7]

Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Portem la tortuga a l’estany

Portem la tortuga a l’estany

MAT [4]

EP.CI [1] EP.CM [1] EP.CS [1] ESO.1 [1]

Animacions i simulacions Eines TIC

Construïm amb blocs

Construïm amb blocs

MAT [6]

EP.CM [2] EP.CS [1] ESO.1 [2] ESO.2 [1]

Eines TIC

Fora de sèrie!

Fora de sèrie!

MAT [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Quants costats?

Quants costats?

MAT [8]

EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [2] ESO.2 [2]

Eines TIC Material manipulable Resolució de problemes

Comparem girafes

Comparem girafes

ENT [1] MAT [5]

EI.3-6 [1] EP.CI [1] EP.CM [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Raonament i argumentació Representacions i models

Fent meitats

Fent meitats

MAT [4]

EP.CM [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Raonament i argumentació Representacions i models Resolució de problemes

Allò que entra, allò que surt

Allò que entra, allò que surt

MEDI [3]

EP.CI [3]

Raonament i argumentació Representacions i models

Viatge matemàtic

Viatge matemàtic

MAT [1]

EP.CS [1]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Resolució de problemes Treball en context

Agricultura autòctona de la Garrotxa. Un viatge en el temps

Agricultura autòctona de la Garrotxa. Un viatge en el temps

MEDI [17]

EP.CM [17]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

A  l’estiu molts boscos catalans es cremen. Podem fer alguna cosa per evitar els incendis?

A l’estiu molts boscos catalans es cremen. Podem fer alguna cosa per evitar els incendis?

MEDI [4] CAT [5]

EP.CS [9]

Jocs Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Living and Moving around the World

Living and Moving around the World

ANG [4]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Dragons

Dragons

ANG [4]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

ICT in English

ICT in English

ANG [8]

EP.CM [4] EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

L'Arc de Sant Martí: llum i colors

L'Arc de Sant Martí: llum i colors

MEDI [5]

EP.CM [5]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Construcció de circuits elèctrics

Construcció de circuits elèctrics

MEDI [2]

EP.CS [2]

Maquetes i construccions Material manipulable

The Industrial Revolution

The Industrial Revolution

ANG [4]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Where are you from? A country report

Where are you from? A country report

ANG [4]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Bread, croissants and pancakes: a trip around Europe

Bread, croissants and pancakes: a trip around Europe

ANG [4]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Understanding Comics: How to draw a comic strip

Understanding Comics: How to draw a comic strip

ANG [4]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Houses of the World

Houses of the World

ANG [4]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Landscapes

Landscapes

ANG [4]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

<<<78910111213141516>>>

Pàgina 12 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/dr-8345-8342-8335-8346-8344-8340 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya