XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions

L’oca amb beebots

L’oca amb beebots

MEDI [1]

EP.CI [1]

Eines TIC Exercitació lingüística Jocs Maquetes i construccions

Quina diferència hi ha entre un producte ecològic i un que no ho és?

Quina diferència hi ha entre un producte ecològic i un que no ho és?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Camins d’aigua

Camins d’aigua

MEDI [3]

EP.CM [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Representacions i models

Com és que les anguiles han tornat al riu Besòs?

Com és que les anguiles han tornat al riu Besòs?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Treball en context

Vine a donar sang!

Vine a donar sang!

MEDI [3]

EP.CI [3]

Gestió d'informació Treball en context

Tots vivim igual?

Tots vivim igual?

MEDI [4]

EP.CI [2] EP.CM [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

MEDI [2] CN [1]

EP.CS [2] ESO.2 [1]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Material manipulable

Els llibres tenen futur?

Els llibres tenen futur?

MEDI [1]

EP.CM [1]

Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

Som conscients de tot el que s’amaga quan consumin? Les joguines

Som conscients de tot el que s’amaga quan consumin? Les joguines

MEDI [1]

EP.CM [1]

Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Taules i gràfics

M’agrada la família que m’ha tocat?

M’agrada la família que m’ha tocat?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Comunicació escrita Indagació i recerca Treball en context

Què vol dir ser refugiat i refugiada?

Què vol dir ser refugiat i refugiada?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

El treball per projectes. Com és que es fan els jocs Olímpics?

El treball per projectes. Com és que es fan els jocs Olímpics?

MEDI [2] ART [1] CAT [1]

EP.CM [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Projectes de centre

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

MEDI [1] ART [1] CAT [1]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Projectes de centre

La màquina que aprèn

La màquina que aprèn

MAT [5]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Material manipulable Resolució de problemes

Espais sostenibles: piscines del futur

Espais sostenibles: piscines del futur

MEDI [1] ART [1] MAT [2]

EP.CS [4]

Eines TIC Maquetes i construccions

Aclimatem l’aula!

Aclimatem l’aula!

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Treball en context

Big band bots: els robots a l'aula de música

Big band bots: els robots a l'aula de música

ART [2]

EP.CM [1] EP.CS [1]

Experimentació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Per què  hem d'escoltar els nostres avis i àvies? De l'escola a la fàbrica

Per què hem d'escoltar els nostres avis i àvies? De l'escola a la fàbrica

MEDI [1]

EP.CI [1]

Comunicació oral Fonts primàries Indagació i recerca

ESTEM COM UN LLUM

ESTEM COM UN LLUM

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

Cartes  a una nena refugiada.

Cartes a una nena refugiada.

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Raonament i argumentació Treball en context

The invisibles

The invisibles

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Fonts primàries Gestió d'informació

Cursa d’avions de paper

Cursa d’avions de paper

MEDI [1] ANG [1] CAT [1] MAT [1]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

<<<234567891011>>>

Pàgina 2 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1-8334-8397-8341/dr-8347-8336 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya