XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Podria desaparèixer l'hort de l'escola?

Podria desaparèixer l'hort de l'escola?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Jocs Maquetes i construccions Raonament i argumentació Resolució de problemes

Mistery box: Construïm el nostre niu.

Mistery box: Construïm el nostre niu.

MEDI [5]

EP.CI [5]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Treball en context

Un món sorprenent

Un món sorprenent

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo

Per què es produeixen les estacions de l’any?

Per què es produeixen les estacions de l’any?

MEDI [1]

EP.CM [1]

Projectes de centre Raonament i argumentació

"El sistema solar a les teves mans (amb realitat augmentada)

MEDI [3]

EP.CS [3]

Animacions i simulacions Eines TIC Maquetes i construccions Representacions i models

Som enginyers! Fem avions de paper!

Som enginyers! Fem avions de paper!

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [8]

EP.CS [8]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Com ho fan les plantes per buscar la llum del sol?

Com ho fan les plantes per buscar la llum del sol?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Eines TIC Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [11]

EP.CM [6] EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [9]

EP.CS [9]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Un

Un "Pedra, paper, tisores" diferent

MAT [2]

EP.CS [2]

Indagació i recerca Jocs Resolució de problemes

Satanàs no té nas

Satanàs no té nas

ART [5] CAT [17] MUS [2]

EP.CS [10] ESO.1 [2] ESO.2 [12]

Comunicació oral Literatura

Els murs, les fronteres i els conflictes.

Els murs, les fronteres i els conflictes.

MEDI [1]

EP.CS [1]

Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Enterraments del món

Enterraments del món

MEDI [1]

EP.CM [1]

Maquetes i construccions

Treball melòdic amb el programari Musescore

Treball melòdic amb el programari Musescore

ART [1] MUS [1]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

L'Editorial

L'Editorial

CAT [3]

EP.CI [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació

Aprendre figures rítmiques amb Hydrogen

Aprendre figures rítmiques amb Hydrogen

ART [4] MUS [2]

EP.CS [4] ESO.1 [2]

Comunicació escrita Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo

Gimcana matemàtica al pati

Gimcana matemàtica al pati

MAT [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Mapes i plànols Material manipulable Resolució de problemes Treball en context

Minilliçons de lectura i escriptura: Escrivim notes!

Minilliçons de lectura i escriptura: Escrivim notes!

CAT [2]

EP.CI [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística

Descobrim els angles a partir de la caiguda d'un meteorit

Descobrim els angles a partir de la caiguda d'un meteorit

MAT [2]

EP.CM [2]

Gestió d'informació Representacions i models Treball en context

CONSTRUÏM AMB POLICUBS

CONSTRUÏM AMB POLICUBS

MAT [2]

EP.CI [1] EP.CM [1]

Maquetes i construccions Material manipulable Representacions i models

Polígons regulars de paper

Polígons regulars de paper

MAT [5]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Representacions i models

<<<567891011121314>>>

Pàgina 5 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/dr-8345-8331-8334-8343-8329-8330-8340 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya