XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [592]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Quin sòl per a les tomaqueres?

Quin sòl per a les tomaqueres?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable

El misteri de les boletes negres

El misteri de les boletes negres

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Aprenem numeració i estadística amb les nostres sabates

Aprenem numeració i estadística amb les nostres sabates

MAT [2]

EP.CI [2]

Indagació i recerca Taules i gràfics Treball en context

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

Les parts de la Terra

Les parts de la Terra

MEDI [1] ART [1]

EP.CI [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Com mesurem?

Com mesurem?

MAT [3]

EP.CI [3]

Experimentació Material manipulable Projectes de centre

Crea la teva pel·lícula!

Crea la teva pel·lícula!

CAT [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

El Gallifoscam: Una pel·lícula d'animació

El Gallifoscam: Una pel·lícula d'animació

CAT [4]

EP.CM [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Literatura

Com neixen les plantes de les llavors? Fem una col•lecció

Com neixen les plantes de les llavors? Fem una col•lecció

MEDI [7]

EP.CI [7]

Experimentació Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Material manipulable Taules i gràfics

Com s’alimenten les plantes de l’hort?

Com s’alimenten les plantes de l’hort?

MEDI [14]

EP.CM [14]

Animacions i simulacions Eines TIC Mapes i plànols Material manipulable Treball en context

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [6]

EP.CS [6]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

Del cotó a la roba

Del cotó a la roba

MEDI [5]

EP.CI [5]

Indagació i recerca Mapes i plànols Treball en context

Quin número hem tapat?

Quin número hem tapat?

MAT [2]

EP.CI [2]

Jocs Material manipulable

Extra,extra! Farem de periodistes dels anys 20!

Extra,extra! Farem de periodistes dels anys 20!

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Imatge, so i vídeo Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Els números del rellotge

Els números del rellotge

ENT [1] MAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Eines TIC

Puzles geomètrics

Puzles geomètrics

ENT [1] MAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Eines TIC

Sis maneres de veure un cotxe

Sis maneres de veure un cotxe

ENT [1] MAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Eines TIC

La font del pati no funciona

La font del pati no funciona

MEDI [3]

EP.CM [3]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Sortides i treball de camp

L'evolució del cervell humà

L'evolució del cervell humà

MEDI [1] ART [1] MAT [1]

EP.CM [3]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

Comptem, classifiquem i descobrim nombres amb l'autobús!

Comptem, classifiquem i descobrim nombres amb l'autobús!

COM [1] ENT [1] MAT [1]

EI.3-6 [2] EP.CI [1]

Material manipulable Raonament i argumentació Resolució de problemes

Ordenem el Tangram

Ordenem el Tangram

MAT [2]

EP.CI [2]

Material manipulable

Qui forada els planetes?

Qui forada els planetes?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Per què el groc?

Per què el groc?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Indagació i recerca Treball en context

La Cocollona, un ésser de Girona

La Cocollona, un ésser de Girona

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Material manipulable Sortides i treball de camp

12345678910>>>

Pàgina 6 de 24

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [2] TEC [2]

EP.CI [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [12]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [4] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [22]

EP.CS [12] ESO.1 [10]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

12

Pàgina 1/dr-8345-8331-8334-8339-8342-8347 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya