XTEC Deparatament d'Ensenyament
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici

cerca textual

  1. A Educació Infantil [203]
  2. B Educació Primària [564]
  3. C Educació Secundària Obligatòria [1570]
  4. D Batxillerat [480]
  5. E Formació professional [67]
  6. F Educació d'Adults [65]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 203
Educació Infantil
B 564
Educació Primària
C 1570
Educació Secundària Obligatòria
D 480
Batxillerat
E 67
Formació professional
F 65
Educació d'Adults

elements [2616]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
It matters!

It matters!

CN [1] ANG [1]

ESO.2 [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

Los Pazos de Ulloa de Emilia Pardo Bazán: de 30 capítulos a 113 tuits

Los Pazos de Ulloa de Emilia Pardo Bazán: de 30 capítulos a 113 tuits

CAS [1]

BTX.1 [1]

Eines TIC Literatura

Dissenyem una llauna de refresc

Dissenyem una llauna de refresc

MAT [2]

ESO.2 [2]

Comunicació escrita Imatge, so i vídeo Material manipulable Raonament i argumentació Treball en context

DESCOBRIM COSSOS GEOMÈTRICS, L'ESFERA I EL PRISMA

DESCOBRIM COSSOS GEOMÈTRICS, L'ESFERA I EL PRISMA

COM [3] UMA [1] ENT [3]

EI.3-6 [7]

Experimentació Raonament i argumentació Representacions i models

Construïm la maqueta del nostre pati

Construïm la maqueta del nostre pati

COM [2] ENT [3] MEDI [1]

EI.3-6 [5] EP.CI [1]

Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Tenim olives però no són bones per menjar!

Tenim olives però no són bones per menjar!

COM [1] ENT [1]

EI.3-6 [2]

Experimentació Sortides i treball de camp

L'Antiga Grècia a vol d'ocell

L'Antiga Grècia a vol d'ocell

CS [1]

ESO.1 [1]

Eines TIC Gestió d'informació Mapes i plànols Taules i gràfics

El Paisatge Destruït

El Paisatge Destruït

CS [1]

ESO.1 [1]

Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Mapes i plànols

Mapa dels Espais Naturals de Catalunya

Mapa dels Espais Naturals de Catalunya

CS [1]

ESO.1 [1]

Mapes i plànols

Explorant el Paisatge de la Garrotxa

Explorant el Paisatge de la Garrotxa

CS [1]

ESO.1 [1]

Fonts primàries Imatge, so i vídeo Mapes i plànols

Work with us

Work with us

ÀMBI [2] ANG [1]

GRADU [2] LLENG [1]

Comunicació oral Raonament i argumentació

Nobel Laureates: Women Who Made History

Nobel Laureates: Women Who Made History

ANG [3]

LLENG [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Projectes de centre

La vaga general de juliol de 1855

La vaga general de juliol de 1855

HIS [3] CS [2]

BTX.2 [3] ESO.4 [2]

Fonts primàries Indagació i recerca

Formes de lluita del moviment obrer: del ludisme als convenis col·lectius i les vagues (1854-56)

Formes de lluita del moviment obrer: del ludisme als convenis col·lectius i les vagues (1854-56)

HIS [3] CS [2]

BTX.2 [3] ESO.4 [2]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació

BITXOS RAROS!!!  Classificant aprenem sobre les formes de vida animal i la seva evolució.

BITXOS RAROS!!! Classificant aprenem sobre les formes de vida animal i la seva evolució.

CN [1]

ESO.1 [1]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

Tales, ombres i altures

Tales, ombres i altures

MAT [1]

ESO.2 [1]

Raonament i argumentació Resolució de problemes Treball en context

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

MEDI [1] ART [1] ANG [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Indagació i recerca Raonament i argumentació

As Sound as a Bell

As Sound as a Bell

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Experimentació Raonament i argumentació Taules i gràfics

L’Associacionisme obrer: Sindicats i Societats Corals

L’Associacionisme obrer: Sindicats i Societats Corals

CS [2]

ESO.4 [2]

Fonts primàries Indagació i recerca

Les condicions de vida de la classe obrera a la Barcelona del XIX

Les condicions de vida de la classe obrera a la Barcelona del XIX

HIS [1] HMC [2] CS [2]

BTX.2 [1] MM [2] ESO.4 [2]

Fonts primàries Raonament i argumentació

El còlera de 1854

El còlera de 1854

HIS [2] CS [3]

BTX.2 [2] ESO.4 [3]

Fonts primàries Indagació i recerca

Tombem les muralles !!

Tombem les muralles !!

HIS [1] GEO [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [2] ESO.4 [1]

Fonts primàries Mapes i plànols

La industrialització a la Barcelona del segle XIX

La industrialització a la Barcelona del segle XIX

HMC [1] CS [1]

MM [1] ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca

12345678910>>>

Pàgina 1 de 105

itineraris [102]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
M'encanta pintar

M'encanta pintar

COM [7] ENT [1]

EI.3-6 [8]

Exercitació lingüística Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca

 Este texto era una ruina

Este texto era una ruina

CAS [1]

ESO.1 [1]

El món clàssic: interactuem i coneguem

El món clàssic: interactuem i coneguem

CS [1]

ESO.1 [1]

Mapes i plànols Taules i gràfics

De la prehistòria al món clàssic. Connecta amb la història

De la prehistòria al món clàssic. Connecta amb la història

CS [1]

ESO.1 [1]

Jocs Mapes i plànols Taules i gràfics

 Dame el balón y toma la palabra

Dame el balón y toma la palabra

CAS [19]

ESO.1 [19]

Evolució: Biodiversitat i canvi

Evolució: Biodiversitat i canvi

BIO [1]

BTX.2 [1]

Parlar, llegir i escriure

Parlar, llegir i escriure

CAT [8]

ESO.1 [8]

D’una cèl·lula a moltes

D’una cèl·lula a moltes

BIO [1]

BTX.1 [1]

Immunitat, infecció i ciència forense

Immunitat, infecció i ciència forense

BIO [1]

BTX.2 [1]

La voiture

La voiture

FRAN [1] TEC [1]

ESO.2 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

1234567891011

Pàgina 4 de 11
Avís legal | © Generalitat de Catalunya