fitxa de l'element

Anem a fer llimonada

Crèdits

Lluís Mora
Autoria i catalogació

Data

3 d'abril de 2012

MAT [1]

ESO.2 [1]

Treball en context

Resum

Els estudiants hauran de decidir, dins d'un grup de llimonades de les quals coneixem la proporció, quina és la que té més gust a llimona. A partir d'aquesta activitat inicial que s'haurà de desenvolupar preferiblement utilitzant aigua i suc de llimona, s'aniran introduint activitats que hauran de permetre el treball amb diferents proporcions. Posteriorment introduirem altres barreges i diferents maneres de produir-les, i amb l'ús de diferents tipus de nombres, fraccions, decimals i percentatges, podrem decidir quina és la que tindrà més gust sense haver de provar-la. Finalitzarem introduint els preus de la llimonada com a elements d'ampliació de l'activitat.

Eixos de capacitats / Competències

Àrees / Matèries

481

Materials de l'element

Documents per a l'alumnat