Fem un programa de televisió: El pas del medi aquàtic al medi terrestre dels organismes fotosintètics.

Elena Gayán amb col·laboració de Roser Nebot
Elena Gayán amb col·laboració de Roser Nebot
Silvia Lope

2 de maig de 2019

CN [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Representacions i models

Els alumnes visionen un programa de televisió sobre el pas del medi aquàtic al medi terrestre dels animals vertebrats. Prenent com a model aquest programa, i després de realitzar unes pràctiques d’observació de molses i de falgueres, i de treballar textos expositius sobre les característiques d’aquests vegetals, han de realitzar un programa de televisió sobre el pas del medi aquàtic al medi terrestre dels organismes fotosintètics. Aquesta activitat final pot ser només el guió escrit o el vídeo, tot dependrà de la destresa dels alumnes en l’ús de programes informàtics que permetin realitzar un petit vídeo.