Webquest: vet aquí...

CAT [6]

EP.CI [4] EP.CM [2]

Comunicació escrita Comunicació oral

Webquest pensada per als alumnes de Cicle Inicial i 3r de primària, sent a més, una bona eina pels alumnes de l'aula d'acollida que ja s'han iniciat (o s'estan iniciant) en el procés de lectura i escriptura. És important que aprenguin a treballar en grup i per això es proposa el treball en equip, a partir que cada membre tingui un rol diferent i unes responsabiliatts concretes. Amb aquesta webquest volem que els alumnes coneguin i s'endinsin dins el món dels contes tradicionals i per això proposa la tasca següent: llegir, comprendre i gravar contes tradicionals. A més proposa una activitat voluntària: inventar-se un conte a partir de barrejar personatges dels diferents contes treballats i gravar-lo.