Estimada besàvia

CAT [28]

ESO.3 [17] ESO.4 [11]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo

El punt de partida és indagar en el passat familiar i escriure una carta a les besàvies ja desaparegudes. La finalitat, millorar l’expressió escrita i oral, amb l’ús d’eines TIC al servei d’aquests objectius didàctics. L’alumnat fa una petita recerca en el passat familiar i escriu una carta a la besàvia, que es publica en una revista digital. Les biografies de les besàvies s’il·lustren amb fotografies que s’editen en una presentació digital, amb el fons sonor d’una cançó en català. Tots els treballs s’editen i es publiquen en un bloc, on també es graven els comentaris dels companys de classe.
Resultat del treball dels alumnes de 3ESO de l’Institut Lluís Companys de Ripollet, al bloc: http://estimadabesavia.blogspot.com.es