fitxa de l'element

Phylogène: Observa, compara, agrupa i emparenta
Font: http://acces.ens-lyon.fr/evolution/logiciels/phylogene/telechargements-enseignants/resolveuid/625a3b369f08238e5add88a87ba9

Crèdits

Mariona Domènech
Autoria
Mariona Domènech
Silvia Lope
Catalogació

Data

7 de maig de 2013

Aquest element
pertany a l'itinerari:

Font: Charis Tsevis – Mosaics, http://antiguopasalavida.com/page/15/
Evolució: Biodiversitat i canvi

BIO [1]

BTX.2 [1]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Resolució de problemes

Resum

L’activitat proposa treballar el concepte de representació filogenètica, cladograma, d’acord amb el parentesc entre els organismes i a partir de l’observació dels seus caràcters i d’una agrupació concreta. Es dissenyarà un possible cladograma, treballar amb un simulador virtual, la qual cosa suposa simular el treball científic: a partir d’uns coneixements previs,observar, comparar, dissenyar un “experiment virtual” contrastar-lo i avaluar-lo.

Eixos de capacitats / Competències

Àrees / Matèries

Llicència d'ús

Llicència de Creative Commons
208

Materials de l'element

Documents per a l'alumnat