Els cangurs

CAT [11]

EP.CI [11]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Aquest projecte neix a partir de la història En Joey se’n va de viatge. A partir d’aquí es planteja una seqüència d’activitats interrelacionades, que permet treballar conjuntament l’àrea de llengua catalana i el coneixement del medi natural i social. A més, deixa la porta oberta per iniciar un projecte ampliant els coneixements sobre els animals marsupials i el seu hàbitat. Permet als alumnes desenvolupar un llenguatge més ajustat, específic i científic, de manera que puguin passar d’un llenguatge més col·loquial a un de més acadèmic, apropiat al tema d’estudi i fent-ne un ús adequat segons el context. Ofereix el context ideal perquè els alumnes observin les diferències d’ús de la llengua oral i de la llengua escrita.