fitxa de l'element

L’iglú, un problema de construcció artística
Comprovant les nostres hipòtessis.

Crèdits

Toni Monclús
Autoria i catalogació

Data

30 de juliol de 2013

MAT [2]

EP.CI [2]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Treball en context

Resum

“Podríem fer una instal•lació d’aigua a l’escola?”.
Aquesta pregunta arriba a un cop analitzades algunes instal•lacions d’autors com Richard Serra o Joan Brossa, i ens posem mans a l'obra. I quan ens endinsem en la creació i en la construcció de la instal•lació, de l'iglú en el cas del nostre grup, sorgeixen un munt de situacions problemàtiques i d’interrogants que a través de les converses i la posterior actuació són generadores d’aprenentatges.
Aprofitar aquestes situacions ens porta a localitzar, dissenyar, mesurar, comptar i comunicar, activitats matemàtiques universals. El repte inicial “aconseguirem fer un iglú a l’escola?”, un repte del qual tots en desconeixíem la possibilitat real d’èxit, ha estat sempre el motor del projecte.

Eixos de capacitats / Competències

Àrees / Matèries

Llicència d'ús

Llicència de Creative Commons
Heu votat
209

Materials de l'element

Documents per al professorat