“La croada dels nens” (Bertolt Brecht)
La croada dels nens. Autora: Susanna Sigiran

Susanna Sigiran
Susanna Sigiran
Jordi Beltran

2 de setembre de 2013

EEC [1]

Eines TIC Literatura Raonament i argumentació

Es tracta de reflexionar conjuntament sobre les conseqüències de la guerra i els conflictes en general així com sobre la cultura de pau a partir del poema èpic, esdevingut clàssic, del dramaturg i poeta alemany Bertolt Brecht, escrit l’any 1939, als inicis de la Segona guerra mundial, i basat en un poema medieval anònim de 1212. L’alumnat llegirà el poema, l’analitzarà i comentarà individualment i en petits grups. També consultarà informació complementària. Posteriorment, cada grup crearà un mural artístic per exposar públicament a la resta del centre. La representació mural del poema contindrà alguna frase seleccionada del mateix o sobre el mateix. Finalment els murals es passaran a format digital i es penjaran al web del centre.