09. La sécurité des voitures

Laura Delgado, Yolanda Domínguez, Jordi Labèrnia, Catherine Mallien, Rosa Ma. Sales, Monica Serra i Anna Tomàs.
Clara Muller

13 de setembre de 2013

Aquest element
pertany a l'itinerari:

Itinerari. La voiture
La voiture

FRAN [2] TEC [1]

AICLE/CLIL/EMILE

Aquest element didàctic està inclòs dins l’itinerari “la voiture”, dissenyat seguint la metodologia EMILE (Enseignement de Matières par Intégration d'une Langue Etrangère). Està concebut per a alumnat de 2n ESO sense coneixements previs de llengua francesa.
El nucli temàtic és la seguretat de l’automòbil. S’introdueix a l’alumnat en els avenços més importants en aquest camp, aconseguits amb l’utilització de l’electrònica. Es treballa a partir de vídeos i documents escrits, i activitats individuals i de grup.