fitxa de l'element

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

Crèdits

M. Carme Cuberes. A partir d’un article:  Arcà, M ( 1999 ) Com funciona el cos humà. Perspectiva escolar, 233.
Autoria
M. Carme Cuberes. A partir d’un article: Arcà, M ( 1999 ) Com funciona el cos humà. Perspectiva escolar, 233.
Ana Castillón
Catalogació

Data

28 de febrer de 2017

MEDI [4]

EP.CS [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Resum

El títol respon a la part final d’un treball fet amb l’alumnat de 6è de primària. Com a mestra sabia que havíen d’estudiar la nutrició humana, però no vam fer-ho com plantegen els llibres (descripció de cada un dels aparells que intervenen) sinó partint de qüestions com Per què mengem? Com creixem?, … Van sorgir converses molt plenes de continguts i ens va portar a veure que la sang jugava un paper important en la nutrició. Fer representacions i maquetes de com anàvem imaginant les coses ens va ajudar a entendre què volíem aprendre.

Eixos de capacitats / Competències

Àrees / Matèries

Llicència d'ús

Llicència de Creative Commons
358