Simulant la transmissió de la SIDA

Adaptació realitzada per Edurne Narbaiza i Alfred Sánchez Krellenberg a partir de:  Dickey, Jean L. “A Quick  and Easy Simulation of Disease Transmission”. The American Biology Teacher, volume 51(1989): P. 364-365  Haley-Oliphant, A.E. & Matyas, M.L. (1997). “Linda Laubenstein, AIDS Researcher, 1947-1992,” in Matyas, M.L. & Haley-Oliphant, A.E. (Editors). (1997). Women Life Scientists: Past, Present, and Future –Connecting Role Models to the Classroom Curriculum. Bethesda, MD: American Physiological Society, p. 107-120.
Adaptació realitzada per Edurne Narbaiza i Alfred Sánchez Krellenberg a partir de: Dickey, Jean L. “A Quick and Easy Simulation of Disease Transmission”. The American Biology Teacher, volume 51(1989): P. 364-365 Haley-Oliphant, A.E. & Matyas, M.L. (1997). “Linda Laubenstein, AIDS Researcher, 1947-1992,” in Matyas, M.L. & Haley-Oliphant, A.E. (Editors). (1997). Women Life Scientists: Past, Present, and Future –Connecting Role Models to the Classroom Curriculum. Bethesda, MD: American Physiological Society, p. 107-120.
Silvia Lope

8 d'abril de 2014

CN [4]

Experimentació Raonament i argumentació

L’ activitat implica el grup classe en una simulació de la transmissió d’una malaltia infecciosa, concretament la transmissió de la SIDA.
L'alumnat ha d’esbrinar qui és la persona font de la infecció del grup i determinar la ruta de transmissió.
El procediment a realitzar és ràpid i els resultats que s’obtenen són inequívocs/evidents.