Problema del Cargol treu banya, disseny gràfic amb ordinador
Problema de disseny gràfic, il·lustrar la cançó: Cargol treu banya

Jorge Feldstein Dvoskin
Jorge Feldstein Dvoskin
Jorge Feldstein

28 de setembre de 2016

EVIP [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

1-Objectius
L’activitat pretén enfrontar l’alumne a un problema plàstic: representar una cançó infantil, en llenguatge seqüencial fent servir només signes lingüístics,icònics i condicionats amb un programa de dibuix vectorial. Es vol doncs assolir la realització d’una composició plàstica narrativa i gràfica aplicant els conceptes de ritme, seqüenciació, enquadrament i punt de vista.

2-Descripció de l’activitat
Es presenten 6 vinyetes buides que s’han d’omplir,amb dibuixos que expliquin la cançó del Cargol treu banya. Els dibuixos s’han de fer, combinant els signes preselecionats i presentats en un quadre a sota de les 6 vinyetes buides. Quant més abstractes siguin els signes utilitzats per significar la cançó,més valor creatiu tindrà.