ITINERARI SONOR. DE LA FLAUTA AL HICHIRIKI
creada a partir de fitxes del web sobre

Anna Sala Daniel
Anna Sala Daniel
Anna Sala

15 de gener de 2015

ANMUS [1] MUS [2]

BTX.1 [1] ESO.4 [2]

Imatge, so i vídeo Treball en context

Aquesta activitat proposa un “itinerari sonor” basat en l'escolta i anàlisi de 4 audicions de diferents cultures del món. L'alumnat disposa s'una fitxa on es van plantejant diferents qüestions d'anàlisi de les peces. També s'inclou un qüestionari de repàs.
El guió de l'activitat es troba detallat a la “fitxa del professorat”, juntament amb les respostes a les qüestions proposades.
Les audicions es troben en una pàgina web sobre “músiques del món”, i estan presentades en relació a la cultura a la qual pertanyen, acompanyades d'imatges (instruments, mapes, paisatges...).
Està dirigida a la matèria d'Anàlisi Musical de Batxillerat i pretén incidir en el treball de diferenciació tímbrica dels instruments aeròfons de bisell i de llengüeta doble.