Treball melòdic amb el programari Musescore
Logo del programa Musescore

Joan Abad Martínez
Joan Abad Martínez
Joan Abad

10 d'octubre de 2016

ART [1] MUS [1]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

Utilitzant el programa de codi obert “Musescore” es farà un treball d'aprenentatge de la notació a partir de diverses activitats d'índole diferent. Es pretén assolir una bona lectoescriptura de la notació al pentagrama i introduir als alumnes a la composició musical.
En primer lloc s'ha d'oferir als alumnes dos aprenentatges ben diferenciats però necessaris a fi de dur a terme aquesta activitat. Per una banda cal, òbviament, que aprenguin el funcionament bàsic del programa. Per altra banda, per a un us òptim d'aquest, s'ha d'introduir als alumnes a la notació anglosaxona, ja que la introducció de notes mitjançant el teclat al noteflight es fa emprant aquest codi. Després es proposen activitats per a treballar amb l'esmentat programa.