Discovering the Apps World
The Future of Computing by Andy at flickr (CC BY-NC-ND 2.0)

Guzman Bellés Gual, Èlia Erta Ruiz, Meritxell Segués Pons, Esther Gil San Millán i Míriam Sans Borch.
Joe Planas

28 de gener de 2016

C2.TE [1] ÀMBI [2] ANG [3]

COMPE [1] GRADU [2] LLENG [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Una de les coses que la majoria dels nostres alumnes tenen en comú avui en dia és que tenen un smartphone. Per tant, és l'hora d'aprofitar aquesta valuosa eina d'aprenentatge que porten els alumnes a la butxaca.
En aquest projecte pretenem utilitzar algunes apps i recursos online dins i fora de l'aula per a millorar les habilitats lingüístiques de l'alumnat del tercer nivell d'anglès als centres d'educació d'adults (A2) i aconseguir que aprofitin part del seu temps lliure per a l'aprenentatge de la llengua.
El fet d'integrar la tecnologia a l'aula també possibilita que augmenti l'interès de l'alumnat i el treball cooperatiu.

Heu votat