fitxa de l'element

De COM ENS MESUREM? al SISTEMA SOLAR
 La corda com a unitat de mesura.

Crèdits

Maria Figueras Palau Educació Infantil (P5). Escola "El Morsell" (Olivella)
Autoria
Maria Figueras Palau Educació Infantil (P5). Escola "El Morsell" (Olivella)
Maria Figueras
Catalogació

Data

25 de gener de 2017

COM [2] UMA [3] ENT [5]

EI.3-6 [10]

Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Treball en context

Resum

L'interès que tenen les nenes i els nens d'aquestes edats per mesurar-se i anar-se comparant entre ells i elles, ens permet utilitzar aquesta motivació per a l'ús d'estratègies de mesurament de longitud, partint de la utilització d'unitats no convencionals. Per mitjà de l'observació, experimentació, raonament, interpretació, converses..., anem convertint els acords en conclusions i construint els nous aprenentatges. Els processos viscuts i les noves idees ens serveixen per establir connexions i relacions amb el repte plantejat de construir els elements del sistema solar en forma de maquetes. Finalment, i amb l'ajuda del nostre cos, ens imaginem i representem com volten.
Convé mirar el video de l'enllaç en la descripció detallada.

Eixos de capacitats / Competències

Àrees / Matèries

Llicència d'ús

Llicència de Creative Commons

Materials de l'element

Documents per al professorat