Crea i dissenya el teu propi gif animat
Imatge pròpia

Ivan Bolancer Turrillo
Ivan Bolancer Turrillo
Rosa Fernández

19 de juliol de 2016

C5.TR [1]

COMPE [1]

Eines TIC

L'objectiu final de la seqüència didàctica és que l’alumnat sigui capaç de crear i dissenyar un gif animat emprant la tècnica del stop-motion usant les eines avançades d’un editor d’imatges.

Per dissenyar el gif animat basat en la tècnica del stop-motion s’haurà de seguir tot el procés, començant per la realització d’un Story Line i Storyboard, la cerca d’imatges i fons; les accions de retallar, redimensionar i ajustos de color d’imatge. S’ha de dissenyar bafarades amb text i/o onomatopeies i finalment optimitzar l’animació i anomenar i desar el gif animat de creació pròpia.

Activitat competencial de COMPETIC 2, que desenvolupa la competència C5.Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment‎, contextualitzada.