IMATGES PER CANVIAR EL MÓN
Fotogrames de l'espot de sensibilització fet per Laura

ELOÏSA VALERO ANTÓN
ELOÏSA VALERO ANTÓN
Eloïsa Valero

30 de gener de 2017

EVIP [1]

BTX.1 [1] ESO.4 [1]

L’activitat parteix de la reflexió social més actual i propera a l’alumnat amb la voluntat de fer servir la creació audiovisual per expressar el seu punt de vista sobre diferents problemàtiques directament relacionades amb les seves vides com, per exemple: el qüestionament dels cànons de bellesa o dels rols de la dona a la societat actual, la presència abusiva de les tecnologies a les nostres vides, la necessitat del reciclatge i la conservació del mediambient, la no-violència, etc. Els diferents temes han estat escollits pel propi alumnat i l’objectiu final és fer servir els mitjans audiovisual per a educar ciutadans crítics i actius, compromesos amb la construcció d’una societat qualitativament millor per a totes les persones.