Un exemple d'ABP: "Càlcul sobre rodes"
Càlcul sobre rodes

Encarna Corral
Autoria i catalogació

2 de maig de 2017

MAT [1]

Mapes i plànols Raonament i argumentació Resolució de problemes Treball en context

El projecte «Càlcul sobre rodes» és un projecte interdisciplinar, on intervenen les àrees de llengua, educació física, tecnologia i matemàtiques, adreçat als estudiants de 2n d’ESO, i on la finalitat és treballar les matemàtiques a través del context d'una sortida en bicicleta i que conclou amb una exposició oral de la proposta de cada grup d’alumnes. S’imparteix durant 1 hora setmanal de la matèria de matemàtiques al llarg dels tres trimestres.
El projecte està dividit en 15 sessions, la durada de cadascuna oscil•la entre 1h i 3h hores. Cada grup d’estudiants ha de trobar el procediment més adequat per resoldre el repte plantejat.