fitxa de l'element

Mistery Box. Com més lluny, millor. Nivell bàsic
Alumnes escola Collaso i Gil (Barcelona). Autor: Julio Pérez

Crèdits

CESIRE. Grup de treball de tecnologies creatives
Autoria
CESIRE. Grup de treball de tecnologies creatives
Núria López
Catalogació

Data

19 de setembre de 2017

Aquest element
pertany a l'itinerari:

Alumnes escola Collaso i Gil (Barcelona). Autor: Julio Pérez
Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [1]

EP.CM [1]

Maquetes i construccions Resolució de problemes

Resum

COM MÉS LLUNY, MILLOR! Dissenyar i construir un giny que ajudi a desplaçar la pilota més de 20 cm.
Aquesta és la frase i el repte que es troben els alumnes en rebre la caixa amb la quetre ballaran. Per aconseguir l’objectiu i resoldre el problema que se’ls planteja hauran de fer servir els seus coneixements sobre transformacions energètiques, moviment, forces ... alhora que descobreixen les característiques principals del material amb què treballaran.

Eixos de capacitats / Competències

Àrees / Matèries

Llicència d'ús

Llicència de Creative Commons

Materials de l'element

Documents per al professorat